REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Dziecięca wygoda - zobacz pierwszy taki salon w Europie! Powstał w Galerii Katowickiej

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 12 cze 2017 12:29
Dziecięca wygoda - zobacz pierwszy taki salon w Europie! Powstał w Galerii Katowickiej
fot. mat. prasowe
Dziecięca wygoda - zobacz pierwszy taki salon w Europie! Powstał w Galerii Katowickiej
Dziecięca wygoda - zobacz pierwszy taki salon w Europie! Powstał w Galerii Katowickiej

Pierwszy w Europie flagowy punkt międzynarodowej marki oferującej foteliki i wózki dziecięce otwarto w Galerii Katowickiej. W asortymencie ponad 160-metrowego salonu, zlokalizowanego na poziomie -1, znajdują się wózki, foteliki samochodowe oraz inne akcesoria dziecięce. Zobacz jak wygląda od środka.

REKLAMA

1 czerwca w Galerii Katowickiej otwarty został salon Maxi-Cosi. To marka specjalizująca się w sprawach bezpieczeństwa i mobilności dzieci. Pierwszy sklep w Europie, w Galerii Katowickiej, otwarto wyłącznie z markami własnymi markami: Maxi-Cosi oraz Quinny - marką Premium.

Asortyment obejmuje najbardziej aktualne kolekcje dostępne na rynku, w pełnej gamie kolorystycznej. Na parkingu centrum handlowego, na poziomie -3, umiejscowione zostały specjalne miejsca parkingowe dla klientów salonu Maxi-Cosi.

- To pierwsze tego typu przedsięwzięcie naszej firmy w Europie. Cały koncept sklepu powstawał tutaj, lokalnie, ze wsparciem specjalistów z Francji i Niemiec. Maxi-Cosi jest ekspertem i pionierem w dziedzinie mobilności i bezpieczeństwa dzieci w podróży i postanowiliśmy to podkreślić jeszcze bardziej, tworząc sklep tylko z naszymi produktami. Zdecydowaliśmy się przejść całkowity rebranding i skupić się na naszych markach wiodących: Maxi-Cosi i Quinny. Założyliśmy, że nasz sklep będzie nowoczesnym i w pełni wyspecjalizowanym miejscem, w którym obecni i przyszli rodzice mogą uzyskać wszystkie informacje na temat bezpiecznych i wygodnych podróży z dziećmi, a wykwalifikowany personel odpowie na wszelkie nurtujące ich pytania. Bardzo cieszę się z rezultatu naszych prac, dziękuję wszystkim zaangażowanym w to przedsięwzięcie i zapraszam do odwiedzenia naszego salonu - mówi Wiesław Dybalski, Dyrektor Zarządzający Dorel Polska.

Dodatkowo, aby ułatwić prezentację i podjęcie odpowiednich decyzji zakupowych, salon został wyposażony w interaktywne rozwiązania i narzędzia, umożliwiające porównanie różnych produktów i modeli pomiędzy sobą oraz uzupełniające, w lekkiej formie, informacje przekazane przez sprzedawców.

W sklepie znajduje się także, pierwsze w Galerii Katowickiej, lustro interaktywne, dzięki któremu klienci oprócz możliwości przejrzenia się z wymarzonym wózkiem, będą mogli także zrobić sobie z nim zdjęcie, rozesłać je znajomym, a może także uzyskać rabat „za jeden uśmiech”.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY