REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Empik intensywnie się rozwija i stawia na nowy koncept

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 15 gru 2016 11:45
fot. materiały prasowe

W ciągu miesiąca sieć Empik powiększyła się o sześć nowych salonów i aktualnie liczy 236 sklepów. W całym 2016 roku powstało czternaście Empików - nie tylko w dużych ośrodkach. Zgodnie z zapowiedzią wszystkie nowo otwierane salony powstają w zgodzie z nowym konceptem marki – tzw. Future Store.

REKLAMA

Od połowy listopada nowe salony Empik pojawiły się w Mielcu, Oświęcimiu, Mysłowicach, Rzeszowie i Sandomierzu. – Empik intensywnie rozwija swoją sieć poprzez otwarcia sklepów zarówno w dużych ośrodkach, jak i w mniejszych miastach – mówi Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku. –  Chcemy partycypować w każdym atrakcyjnym projekcie developerskim, który pojawia się na rynku.

Zgodnie z zapowiedzią wszystkie nowo otwierane salony powstają w zgodzie z nowym konceptem marki – tzw. Future Store. Powstał on na podstawie badań rodzimego rynku oraz doświadczenia światowych gigantów, a także w oparciu o blisko 70-letnią tradycję firmy. W jego aranżacji dominują przyjazne kolory – jest nowocześnie, designersko, ale też przytulnie. Dużą wagę przywiązano do intuicyjnego rozmieszczenia poszczególnych działów, poruszanie się po salonie jest znacznie łatwiejsze dzięki czytelnej nawigacji. Wprowadzono jasny język kolorów, który ułatwia szybkie odnalezienie strefy nowości, bestsellerów czy produktów rekomendowanych przez Empik albo dostępnych tylko w tej sieci. Przy pracy nad aranżacją współpracowano z londyńską agencją 20.20.

Przeczytaj więcej: Empik stawia na nowy design, który celebruje kreatywność i radość z odkrywania nowego

Empik w 2016 r. otworzył czternaście nowych salonów. W 2017 roku i kolejnych latach tempo rozwoju będzie podobne – spółka planuje otwierać po 13 - 15 nowych lokalizacji rocznie.

 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY