REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Empik stawia na nowy design, który celebruje kreatywność i radość z odkrywania nowego

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 21 wrz 2016 14:23
Empik stawia na nowy design, który celebruje kreatywność i radość z odkrywania nowego
fot. materiały prasowe
Empik stawia na nowy design, który celebruje kreatywność i radość z odkrywania nowego
Empik stawia na nowy design, który celebruje kreatywność i radość z odkrywania nowego
Empik stawia na nowy design, który celebruje kreatywność i radość z odkrywania nowego
Empik stawia na nowy design, który celebruje kreatywność i radość z odkrywania nowego
Empik stawia na nowy design, który celebruje kreatywność i radość z odkrywania nowego

Naszym celem było stworzenie projektu, który zachwyci klienta. Empik „na zawsze nowy”, bo tak roboczo nazwaliśmy nasz projekt, opowiada klientowi fascynującą i ekscytującą historię - mówi Mariann Wenckheim, dyrektor londyńskiej agencji 20.20, z którą Empik współpracował przy aranżacji wnętrz.

REKLAMA

Innowacyjny, intuicyjny i pełen inspiracji – tak w skrócie można opisać nowy Empik, który we wrześniu zostanie otwarty w stołecznej Galerii Mokotów. Koncept i cały projekt sklepu powstał na podstawie badań rodzimego rynku oraz doświadczenia światowych gigantów, a także w oparciu o blisko 70-letnią tradycję firmy.

W jego aranżacji dominują przyjazne kolory – jest nowocześnie, designersko, ale też przytulnie. Dużą wagę przywiązano do intuicyjnego rozmieszczenia poszczególnych działów, poruszanie się po salonie będzie znacznie łatwiejsze dzięki czytelnej nawigacji. Wprowadzono jasny język kolorów, który ułatwia szybkie odnalezienie strefy nowości, bestsellerów czy produktów rekomendowanych przez Empik albo dostępnych tylko w tej sieci. Przy pracy nad aranżacją współpracowano z londyńską agencją 20.20.

- Naszym celem było stworzenie projektu, który zachwyci klienta. Empik „na zawsze nowy” – bo tak roboczo nazwaliśmy nasz projekt – opowiada klientowi fascynującą i ekscytującą historię. Także przez połączenie świata realnego z internetowym światem empik.com. Nowy Empik inspiruje do odkrywania kultury i rozrywki, jest przewodnikiem po ciekawych formach spędzania wolnego czasu. Jednym słowem – to miejsce, które celebruje kreatywność, ciekawość i radość z odkrywania ciągle czegoś nowego – mówi Mariann Wenckheim, dyrektor 20.20. Firma ta jest znana z rozwiązań dla marek: Hobbycraft, Prenatal, Strauss Innovation czy szwajcarskiej sieci księgarń P&B. 20.20 było także autorem wykorzystujących najnowocześniejsze technologie projektów dla sieci sprzedaży Nissan czy biur podróży Thomson, tworzyło także nową identyfikację wizualną marki i projekt siedziby klubu Arsenal FC.

-  Docelowo metamorfozę przejdzie 30 największych sklepów, a każdy nowo otwarty Empik będzie tworzony w tej koncepcji. W mniejszych, istniejących lokalach zostaną wprowadzone kluczowe elementy projektu – podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY