REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Empik stawia na nowy koncept. Przyjazny, intuicyjny i praktyczny

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 28 kwi 2017 13:37
fot. mat. prasowe Empik

Salon Empik w Sadyba Best Mall, znany warszawiakom od blisko 12 lat, otwiera się po gruntownej przebudowie. Nowe meble, nawigacja, kolorystyka, system prezentacji produktów są zgodne z nowym konceptem sklepów Empik. To czwarty Future Store Empik w Polsce.

REKLAMA

Nowy Empik w Sadyba Best Mall o powierzchni 450 mkw. jest przyjazny, praktyczny, intuicyjny i pełen inspiracji. Wprowadzone rozwiązania - kluczowe elementy nowego konceptu sklepów Empik pod nazwą Future Store - ułatwią klientom zakupy.

W aranżacji nowego Empiku dominują przyjazne kolory – jest nowocześnie, designersko, ale też przytulnie. Dużą wagę przywiązano do intuicyjnego rozmieszczenia poszczególnych działów - poruszanie się po salonie jest znacznie łatwiejsze dzięki czytelnej nawigacji. Wprowadzono jasny język kolorów, który ułatwia szybkie odnalezienie strefy nowości, bestsellerów czy produktów rekomendowanych przez Empik albo dostępnych tylko tutaj. Nowy salon łączy także świat realny ze światem online dzięki stanowisku empik.com. W internetowym sklepie od razu można zamówić produkt, którego w danym momencie nie znajdziemy na półce, z bezpłatną dostawą do wybranego salonu.

- W 2017 roku modernizacje przejdą kolejne salony. Trwają chociażby prace w nowej lokalizacji w warszawskiej Arkadii, gruntowny remont przechodzi także Empik w łódzkiej Manufakturze - zdradza Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku. Każda modyfikacja w ramach Future Store oznacza nie tylko zmiany wyglądu, ale również zmiany asortymentowe i wiąże się z odpowiednim przeszkoleniem pracowników - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.