REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Fabiana Filippi otwiera pierwszy salon w Polsce

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 21 lut 2019 10:30
Fabiana Filippi otwiera pierwszy salon w Polsce
fot. mat. prasowe

Jedna z najsłynniejszych włoskich marek, specjalizujących się w ekskluzywnej modzie damskiej - Fabiana Filippi - już w trzecim kwartale tego roku otworzy swój pierwszy butik w Polsce. Na siedzibę swojego flagship-store firma wybrała budynek Ethos zlokalizowany w Warszawie przy placu Trzech Krzyży.

REKLAMA

Fabiana Filippi od ponad 30 lat urzeka kolejne pokolenia kobiet na całym świecie. Marka dostępna jest w 36 krajach w ponad 1100 sklepach multibrandowych i domach handlowych na całym świecie m.in. w najsłynniejszym luksusowym domu towarowym Harrods, a także w 50 własnych butikach w najważniejszych stolicach mody, np. w Mediolanie, Paryżu, Londynie, Tokio i Seulu.

Produkty firmy założonej w 1985 r. w Umbrii charakteryzują: ponadczasowe wzornictwo, szlachetne tkaniny i wysoka jakość wykonania. Ubrania od Fabiany Filippi to niebanalna, wyrafinowana klasyka – małe arcydzieła designu. Każdy kolejny element garderoby, opuszczający pracownię jest dziełem sztuki – łączy tradycyjne rzemieślnictwo z odrobiną nowoczesności, tworząc wyjątkowe kreacje, a materiały nabywane są jedynie od największych specjalistów na świecie.

Od trzeciego kwartału tego roku produkty Fabiana Filippi będzie można nabyć po raz pierwszy w Polsce w butiku monobrandowym – właśnie w Ethosie na Placu Trzech Krzyży w Warszawie.

– Długo szukaliśmy wyjątkowego miejsca na nasz własny salon w Polsce. Uznaliśmy, że Ethos najlepiej spełnia wymagające kryteria, które pozwolą na rozwój naszego brandu. Plac Trzech Krzyży – jedyny wielkomiejski plac stolicy, jest najlepszą lokalizacją w kraju: położony w sąsiedztwie innych modowych luksusowych marek, ale również Giełdy, Parlamentu czy placówek dyplomatycznych. Budynek Ethos zapewnia naszej marce niespotykaną widoczność, nie tylko ze względu na centralną lokalizację w sercu Traktu Królewskiego, ale również dzięki imponującym 8-metrowej wysokości szklanym witrynom. Cieszymy się, że nasz lokalny partner – Davide Lifestyle, pomoże nam rozwijać się na polskim rynku – powiedział Mario Filippi Coccetta, przedstawiciel Fabiana Filippi.

– Ekskluzywne marki chętnie patrzą na Warszawę jako atrakcyjny rynek dla swoich marek i otwierają kolejne butiki na Placu Trzech Krzyży. Ta najlepsza lokalizacja dla prestiżowych firm zapewnia możliwości wzrostu, dzięki wykorzystaniu potencjału miejsca i stale rozwijającego się high-streetu. Obecnie oraz w ciągu następnych kilku lat na placu Trzech Krzyży i w bezpośrednich okolicach powstało i powstaje ponad 10 000 mkw. dla sektora premium i z wyższej półki, z czego aż połowa w Ethosie – zaznaczył Maciej Zajdel, członek zarządu, Kulczyk Silverstein Properties.

Modową ofertę Ethosa uzupełni salon Davide Lisfestyle, który otworzy tu butik typu shop in shop z prestiżowymi włoskimi markami takimi jak Loro Piana, Jacob Cohen, Kiton, Santoni czy Brunello Cuccinelli.

Plac Trzech Krzyży położony jest w centrum tętniącego życiem warszawskiego Traktu Królewskiego. Sąsiaduje z wysokiej klasy budynkami apartamentowymi, Giełdą Papierów Wartościowych i jest zlokalizowany blisko Sejmu i Senatu, międzynarodowych showroomów, hoteli, restauracji i ambasad. W Ethosie właśnie otworzył się prestiżowy lokal Atelier Amaro – pierwsza w Polsce restauracja nagrodzona gwiazdką Michelin. Plac Trzech Krzyży staje się najważniejszym miejscem w kraju dla rozwoju marek premium i luksusowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.