REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 paź 2017 14:17
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk fot. AL /Propertydesign.pl
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!

W luksusowym budynku Ethos przy pl. Trzech Krzyży w Warszawie został właśnie otwarty salon marki W. Kruk w nowej odsłonie. To już trzeci salon marki w unikalnym koncepcie i zarazem najnowszy koncept marki Rolex.

REKLAMA

Salon w kompleksie Ethos, należącym do Kulczyk Silverstein Properties, zaoferował około 250 mkw. powierzchni na dwóch poziomach i – jak wszystkie butiki w budynku, charakteryzuje się imponującymi 8-metrowej wysokości szklanymi witrynami oraz bezpośrednim wejściem z pl. Trzech Krzyży.

W. Kruk buduje historię tego miejsca już od ponad 10 lat. Od 2009 r. W.Kruk prowadzi również sprzedaż marki Rolex w tej lokalizacji. W salonie czuć ducha marki. Inwestorowi zależało na budowaniu emocji, ale też stworzeniu przyjaznego miejsca dla klientów i wszystkich obecnych marek. Jest elegancko i każdy klient poczuje się tu naprawdę wyjątkowo.

Sercem salonu jest biżuteria, tworzona przez markę W.Kruk z ogromną pasją. To tu zakupimy autorską kolekcję Martyny Wojciechowskiej - „Freedom”, która przerosła najśmielsze oczekiwania sprzedażowe. Okazała się najlepiej sprzedającą autorską kolekcją, co uświadomiło marce W.Kruk, że warto tworzyć odważne i szczere kolekcje. Co ciekawe w salonie, oprócz tradycyjnej biżuterii, można też zakupić… akcesoria skórzane.

Gospodarzem otwarcia salonu był Jerzy Mazgaj, przewodniczący Rady Nadzorczej Vistula Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.