REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 paź 2017 14:17
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk fot. AL /Propertydesign.pl
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!
Flagowy butik W.Kruk w najnowszym koncepcie. Zaglądamy do środka!

W luksusowym budynku Ethos przy pl. Trzech Krzyży w Warszawie został właśnie otwarty salon marki W. Kruk w nowej odsłonie. To już trzeci salon marki w unikalnym koncepcie i zarazem najnowszy koncept marki Rolex.

REKLAMA

Salon w kompleksie Ethos, należącym do Kulczyk Silverstein Properties, zaoferował około 250 mkw. powierzchni na dwóch poziomach i – jak wszystkie butiki w budynku, charakteryzuje się imponującymi 8-metrowej wysokości szklanymi witrynami oraz bezpośrednim wejściem z pl. Trzech Krzyży.

W. Kruk buduje historię tego miejsca już od ponad 10 lat. Od 2009 r. W.Kruk prowadzi również sprzedaż marki Rolex w tej lokalizacji. W salonie czuć ducha marki. Inwestorowi zależało na budowaniu emocji, ale też stworzeniu przyjaznego miejsca dla klientów i wszystkich obecnych marek. Jest elegancko i każdy klient poczuje się tu naprawdę wyjątkowo.

Sercem salonu jest biżuteria, tworzona przez markę W.Kruk z ogromną pasją. To tu zakupimy autorską kolekcję Martyny Wojciechowskiej - „Freedom”, która przerosła najśmielsze oczekiwania sprzedażowe. Okazała się najlepiej sprzedającą autorską kolekcją, co uświadomiło marce W.Kruk, że warto tworzyć odważne i szczere kolekcje. Co ciekawe w salonie, oprócz tradycyjnej biżuterii, można też zakupić… akcesoria skórzane.

Gospodarzem otwarcia salonu był Jerzy Mazgaj, przewodniczący Rady Nadzorczej Vistula Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY