REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 09 lut 2018 16:02
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Salon Reserved w Złotych Tarasach, fot. PTWP / AL
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"

Grupa LPP ma flagowy salon marki Reserved w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. W dwukondygnacyjnym sklepie o powierzchni 2,5 tys. mkw., wdrożono rozwiązania zastosowane w salonie marki na Oxford Street w Londynie. Wnętrze, jako jedno z pierwszych w Polsce, zaprojektowane zostało zgodnie z minimalistyczną koncepcją „open to public”. Salon zdobył nominację do nagrody Property Design Awards 2018.

REKLAMA

- Flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję - wspominała Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP.

„Open to public” to minimalistyczne, nowoczesne wnętrza, bez zbędnych dekoracji. Ich podstawową cechą jest transparentność – klient widzi ofertę sklepu jeszcze przed postawieniem nogi w jego wnętrzu. Efekt ten osiągany jest dzięki zastosowaniu lekkich, łatwych do aranżacji mebli, a także energooszczędnego oświetlenia LED oraz dedykowanego oświetlenia w systemie DALI, które pozwala z dowolnego miejsca na świecie sterować natężeniem światła, temperaturą barwową czy dynamiką, tworząc „scenariusze oświetleniowe” - różne sceny w zależności od pomysłu, kolekcji czy pory dnia.

Reserved w Złotych Tarasach zaskoczył m.in... sztucznym drzewkiem, gdzie można załadować telefon przewodowo lub bezprzewodowo. W przymierzalniach kabin znajdują się ipady, gdzie wyświetlana jest oferta, ale też propozycja połączeń setów ubraniowych. Reserved postawił mocno na serwis klientów, ma być nie tylko szybko, ale też satysfakcjonująco. Witryny są jeszcze bardziej transparentne niż zwykle, tak samo jak strefa wejścia - jest szersza niż w tradycyjnym salonie.

POZNAJ NOMINACJE WE WSZYSTKICH KATEGORIACH I ODDAJ SWÓJ GŁOS JUŻ DZIŚ

Projekt doceniono w konkursie Property Design Awards 2018, w którym salon jest nominowany w kategorii "Design - Wnętrza: Przestrzeń Handlowo-Usługowa".

Laureatów konkursu poznamy podczas uroczystej gali na tegorocznej edycji 4 Design Days - czterodniowego święta wzornictwa i architektury w Katowicach. Więcej na www.4dd.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY