REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 09 lut 2018 16:02
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Salon Reserved w Złotych Tarasach, fot. PTWP / AL
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"
Flagowy salon Reserved w Warszawie. Doceniono koncept "open to public"

Grupa LPP ma flagowy salon marki Reserved w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. W dwukondygnacyjnym sklepie o powierzchni 2,5 tys. mkw., wdrożono rozwiązania zastosowane w salonie marki na Oxford Street w Londynie. Wnętrze, jako jedno z pierwszych w Polsce, zaprojektowane zostało zgodnie z minimalistyczną koncepcją „open to public”. Salon zdobył nominację do nagrody Property Design Awards 2018.

REKLAMA

- Flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję - wspominała Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP.

„Open to public” to minimalistyczne, nowoczesne wnętrza, bez zbędnych dekoracji. Ich podstawową cechą jest transparentność – klient widzi ofertę sklepu jeszcze przed postawieniem nogi w jego wnętrzu. Efekt ten osiągany jest dzięki zastosowaniu lekkich, łatwych do aranżacji mebli, a także energooszczędnego oświetlenia LED oraz dedykowanego oświetlenia w systemie DALI, które pozwala z dowolnego miejsca na świecie sterować natężeniem światła, temperaturą barwową czy dynamiką, tworząc „scenariusze oświetleniowe” - różne sceny w zależności od pomysłu, kolekcji czy pory dnia.

Reserved w Złotych Tarasach zaskoczył m.in... sztucznym drzewkiem, gdzie można załadować telefon przewodowo lub bezprzewodowo. W przymierzalniach kabin znajdują się ipady, gdzie wyświetlana jest oferta, ale też propozycja połączeń setów ubraniowych. Reserved postawił mocno na serwis klientów, ma być nie tylko szybko, ale też satysfakcjonująco. Witryny są jeszcze bardziej transparentne niż zwykle, tak samo jak strefa wejścia - jest szersza niż w tradycyjnym salonie.

POZNAJ NOMINACJE WE WSZYSTKICH KATEGORIACH I ODDAJ SWÓJ GŁOS JUŻ DZIŚ

Projekt doceniono w konkursie Property Design Awards 2018, w którym salon jest nominowany w kategorii "Design - Wnętrza: Przestrzeń Handlowo-Usługowa".

Laureatów konkursu poznamy podczas uroczystej gali na tegorocznej edycji 4 Design Days - czterodniowego święta wzornictwa i architektury w Katowicach. Więcej na www.4dd.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie




  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.