REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Flagowy salon Smyk wrócił do kultowego miejsca. Zaglądamy do środka!

  • Autor: propertydesign.pl
  • 21 wrz 2018 11:01
Flagowy salon Smyk wrócił do kultowego miejsca. Zaglądamy do środka!
SMYK wrócił na Kruczą 50 fot. mat. prasowe
Flagowy salon Smyk wrócił do kultowego miejsca. Zaglądamy do środka!
Flagowy salon Smyk wrócił do kultowego miejsca. Zaglądamy do środka!
Flagowy salon Smyk wrócił do kultowego miejsca. Zaglądamy do środka!
Flagowy salon Smyk wrócił do kultowego miejsca. Zaglądamy do środka!

W budynku Cedet w Warszawie przy ul. Kruczej 50 został otwarty nowy flagowy salon sieci Smyk. W ten sposób sklep wrócił do swojej historycznej lokalizacji. A my zaglądamy do wnętrza!

REKLAMA

– Ogromnie się cieszymy, że nasz flagowy salon wrócił do kultowego miejsca, jakim jest Cedet. Właśnie tutaj w 1977 roku zaczęła się historia DH SMYK, który jako pierwszy w Polsce, w tak kompleksowy sposób, realizował potrzeby rodziców i był w stanie sprostać wymaganiom najmłodszych. To ten sklep był protoplastą nowoczesnej sieci, jaką dzisiaj jest Smyk. Stworzyliśmy to miejsce na nowo, tak aby z jednej strony odpowiadało na rosnące oczekiwania klientów – takie jak wygodne zakupy, dobrze zagospodarowana przestrzeń czy udogodnienia dla najmłodszych oraz ich rodziców, a z drugiej nawiązywało do sklepu sprzed lat. Chcemy, by Smyk przy Kruczej 50 najpełniej wyrażał naszą misję: „Oferować wszystko, czego potrzebują i o czym marzą dzieci”. Serdecznie zapraszam wszystkich do wspólnego świętowania naszego powrotu do Cedetu i życzę udanych zakupów. – powiedział Marek Janeczko, członek zarządu, dyrektor ds. operacyjnych SMYK Holding S.A.

– Zakończona sukcesem rewitalizacja Cedetu jest wypadkową nowoczesnego myślenia o budynku, dostosowania go do dzisiejszych potrzeb z jednoczesnym poszanowaniem jego historii. Niezmiernie cieszę się z faktu, że flagowy sklep Smyk wraca pod swój pierwotny adres, ponieważ obecność tej marki w tym miejscu dla wszystkich mieszkańców Warszawy nierozerwalnie wiąże się z historią Cedetu– dodaje Jacek Wachowicz, prezes Immobel Poland.

Nowy salon o powierzchni niemal 1500 metrów kwadratowych zajmuje dwa poziomy. Parter przeznaczony jest na odzież, akcesoria oraz zabawki dla niemowląt i dzieci w wieku do 2 lat. Znajduje się tu również w pełni wyposażona Fabryka Miśków, umożliwiająca stworzenie własnego pluszaka z indywidualnie nagranym głosem. Na tym poziomie zachowano i wyeksponowano element poprzedniej konstrukcji budynku, który przypomina o kilkudziesięcioletniej tradycji tego miejsca. Na piętro, podobnie jak dawniej, można się dostać wjeżdżając ruchomymi schodami. Drogę na nie wskazują pluszowe misie w samolocie, balonie i na lotni, a przeszklony i oświetlony mechanizm schodów stanowi dodatkową atrakcję. Przestrzeń handlowa na piętrze przeznaczona jest m.in. na odzież i zabawki dla dzieci do 14 roku życia. Znajduje się tu obszerna strefa SMIKI oraz kolorowe kąciki marek takich jak Mattel czy Hasbro, a także witryna z zestawami Lego, panel do układania klocków i dekoracyjny fragment toru Hot Wheels. W części z odzieżą i akcesoriami Cool Club powstała „strefa beauty” z toaletką i lustrem dla małych dam oraz monitory, które zamieniają się w lustra, kiedy podchodzi do nich klient.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.