REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Galeria Łomianki w nowej odsłonie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 05 wrz 2017 16:45
Galeria Łomianki w nowej odsłonie
Galeria Łomianki, fot. mat. prasowe

Immochan finalizuje prace związane z rebrandingiem galerii handlowej w Łomiankach. Zmienia się nie tylko nazwa, logo i system oznaczeń, lecz też pozycjonowanie obiektu. Od 21 września br. inwestycja będzie funkcjonować pod nazwą Galeria Łomianki.

REKLAMA

Galeria Łomianki, czyli dawne Centrum Handlowe Auchan Łomianki, działa na rynku od pięciu lat. Stale wprowadza nowe elementy, zarówno do swojej oferty handlowej i usług tak, aby odpowiadać na oczekiwania klientów i wzmacniać swoją pozycję na wymagającym stołecznym rynku. Wszystkie zmiany są wdrażane w ramach nowego pozycjonowania galerii handlowej, wyrażonego w haśle „Naturalnie, wszystko, blisko”.

 - Rozmowy z naszymi najemcami i zmiany zachodzące na rynku nieruchomości handlowych w Warszawie i okolicach skłoniły nas do decyzji o wyborze nowej nazwy i przetargu na nową identyfikację wizualną obiektu. Po zakończeniu trwających ponad rok procedur formalnych i prac projektowych związanych z rebrandingiem obiekt będzie działał na rynku pod nazwą Galeria Łomianki. Już wkrótce na elewacji i wewnątrz budynku pojawi się nowe logo i system oznaczeń zgodny z nową identyfikacją wizualną – mówi Hanna Gailitis, menedżer Galerii Łomianki.

Nazwa Galeria Łomianki podkreśla modowy charakter obiektu, eksponuje ofertę najemców. Z kolei nowe logo łączy w sobie kształt bryły budynku, krzyżujące się linie elewacji i symboliczne kształty drzew otaczające galerię handlową. Kolorystyka znaku symbolizuje różnorodną ofertę i otaczającą przyrodę. Logo zostało wybrane w drodze konkursu, a decyzję poprzedziły badania opinii klientów galerii handlowej.

Galeria Łomianki to obiekt o powierzchni GLA ponad 35 tysięcy mkw., gdzie znajduje się blisko 100 sklepów, punkty usługowe, a także zaaranżowana na nowo strefa restauracyjna. Do dyspozycji klientów jest również bezpłatny plac zabaw dla dzieci, a także przestrzeń do pracy wspólnej. Na zewnątrz obiektu znajduje się przestrzeń wypoczynkowa o powierzchni 1150 mkw. z placem zabaw, na którym znajdują się przyrządy dla dzieci w różnym wieku.

Obiektem zarządza i za komercjalizację odpowiada Immochan.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY