REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Galeria Lublin Plaza zyskała nowe oblicze

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 02 paź 2018 16:04
Galeria Lublin Plaza zyskała nowe oblicze
Lublin Plaza fot. Klepierre
Galeria Lublin Plaza zyskała nowe oblicze
Galeria Lublin Plaza zyskała nowe oblicze
Galeria Lublin Plaza zyskała nowe oblicze

Lublin Plaza jest już w nowej odsłonie. Wnętrze centrum zostało odświeżone, w ciągu ostatnich miesięcy znacznie poszerzyło się grono najemców, a w najbliższym czasie otworzą się kolejne sklepy. Tym samym klienci zyskają bogatszą ofertę modową, kosmetyczną oraz gastronomiczną. Za projekt odpowiedzialna jest firma Chapman Taylor.

REKLAMA

Zmiany objęły również strefę restauracyjną, która uległa całkowitej modernizacji. Powstały specjalne stoliki, wyposażone w gniazdka umożliwiające dogodne ładowanie urządzeń elektrycznych. Z pewnością docenią to osoby, które czas w galerii wykorzystują również na pracę czy naukę. Rodzice natomiast mogą skorzystać ze stolików sąsiadujących z kącikiem dla dzieci, gdzie ich pociechy bezpiecznie spędzą czas na zabawie. Dopełnieniem całości są wygodne fotele, sofy i stoliki kawowe, przy których można się zrelaksować, pijąc aromatyczną kawę. Na terenie centrum powstaną także nowe strefy wypoczynku oraz zmieniona zostanie aranżacja wejść do galerii z parkingu podziemnego. Wszystkie te działania mają na celu stworzenie nowoczesnej i komfortowej przestrzeni, przyjaznej dla klientów.

Odświeżenie galerii Lublin Plaza oraz poszerzenie grona najemców zapewni odwiedzającym nie tylko komfort zakupów, ale także uzupełni ofertę skierowaną do większych grup i rodzin z dziećmi. Centrum w nowej osłonie będzie w stanie dostarczać klientom wrażeń na najwyższym poziomie, zarówno pod kątem zakupów, jak też szerokiego wachlarza wydarzeń rozrywkowych czy kulturalnych.

Wśród najemców, którzy wzbogacili ofertę handlową galerii jest salon z zegarkami Swiss o powierzchni 56 mkw., zlokalizowany na drugim piętrze galerii, oferujący zegarki najbardziej znanych marek. Ponadto  w ostatnim czasie zostały otwarte sklep z odzieżą dziewczęcą marki Sinsay, salon z obuwiem i galanterią skórzaną marki Kazar, restauracja z daniami kuchni azjatyckiej Tigon oraz sklep z akcesoriami GSM Telakces i stoisko z produktami kosmetycznymi marki NeoNail. Także klienci Douglas mogą cieszyć się nową aranżacją wnętrza perfumerii w zmienionej lokalizacji. Już niebawem zostanie otwarty na nowo salon Reserved, który zmieni się zgodnie z najnowszym konceptem marki „open to public”, polegającym na  minimalistycznych, nowoczesnych wnętrzach, bez zbędnych dekoracji.

Na początku przyszłego roku w galerii Lublin Plaza pojawi się też klub fitness – CityFit. Lokal o powierzchni 1600 m2 będzie znajdował się na drugim piętrze. Umowa podpisana z siecią CityFit przewiduje otwarcie dwóch klubów w centrach zarządzanych przez Klépierre Management Polska. Drugi lokal pod szyldem CityFit pojawi się w warszawskiej galerii Sadyba Best Mall. Kluby będą czynne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Klubowicze będą mogli korzystać ze sprzętu klasy premium, grupowych zajęć fitness oraz licznych udogodnień, takich jak wejście dzięki skanowaniu mapy palca, fontanna z wodą filtrowaną czy autorskie zajęcia wprowadzające dla początkujących. Wnętrze podzielone zostanie na ergonomiczne strefy treningowe, wśród których znajdzie się strefa relaksu, gdzie będzie można odpocząć po treningu czy też podgrzać i zjeść posiłek. Sieć nie wymaga podpisywania długoterminowych umów, a z oferty klubów mogą korzystać również posiadacze pakietów sportowych OK System.

Lublin Plaza znajduje się w dogodnej lokalizacji i należy do ulubionych obiektów handlowych Lublinian. W  centrum znajduje się 100 sklepów i punktów usługowo-handlowych oraz 8-salowe kino Cinema City. Lublin Plaza dysponuje dwupoziomowym parkingiem ze specjalnie wyodrębnioną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. CH Lublin Plaza posiada certyfikat BREEAM. Centrum handlowe Lublin Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.