REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Gdynia wydała poradnik, jak dobrze zaprojektować szyld

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 08 kwi 2019 15:18
Gdynia wydała poradnik, jak dobrze zaprojektować szyld
fot. Stowarzyszenie Traffic Design
Gdynia wydała poradnik, jak dobrze zaprojektować szyld
Gdynia wydała poradnik, jak dobrze zaprojektować szyld
Gdynia wydała poradnik, jak dobrze zaprojektować szyld
Gdynia wydała poradnik, jak dobrze zaprojektować szyld

Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest świetną podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni.

REKLAMA

- Przestrzeń miejska ulega ciągłym zmianom i często powoduje to chaos informacyjny oraz jej przeładowanie. Przyczynia się do tego również źle zaprojektowany szyld. Przedsiębiorcy prowadzący swoją działalność wychodzą ze swoja identyfikacją w przestrzeń miejską. Biuro Plastyka Miasta jest często zaangażowane w długi i czasochłonny proces przeprowadzania przedsiębiorcy lub projektanta od pomysłu na szyld do właściwego rozwiązania. Uznałem, że opracowanie poradnika szyldziarskiego z pewnością usprawni naszą pracę, ale przede wszystkim pomoże przedsiębiorcom podjąć decyzję w sprawie dobrego projektu szyldu. Na końcu jest dobro najważniejsze – estetyka przestrzeni miejskiej - mówi Jacek Piątek, plastyk miasta.

Poradnik „Od strony ulicy” został opracowany z myślą o śródmieściu Gdyni, lecz z pewnością będzie on użyteczny przy projektowaniu i produkcji szyldów także w pozostałych dzielnicach. Opracowane w nim zasady są ponadczasowe i uniwersalne. Prócz konkretnych rozwiązań, zaproponowanych dla różnych typów śródmiejskich budynków, w poradniku można znaleźć praktyczne zalecenia i podpowiedzi, od czego zacząć i jak sprawnie przeprowadzić projektowanie dobrego szyldu, uwzględniając przepisy lokalnego prawa.

- Podręcznik został opracowany w sposób, który odzwierciedla proces: koncepcji, projektowania i produkcji szyldu. Wiedza ta uzupełniona została o aspekty związane z liternictwem, kolorystyką, ekspozycją towaru na witrynach. Zagadnienia z wąskiej dziedziny staraliśmy się przekazać w jak najbardziej przystępny sposób, ograniczając użycie specjalistycznych pojęć i ilustrując jak najwięcej przykładów. Mamy nadzieję, że podręcznik przyda się zarówno profesjonalistom: grafikom, czy branży reklamowej, jak i przedsiębiorcom - opowiada Natalia Wielebska, Traffic Design.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.