REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 12 paź 2016 11:59
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
fot. mat. prasowe
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?
"Hotel otwarty" - co decydowało o projektowaniu przestrzeni Jo&Joe?

AccorHotels zapowiedziało uruchomienie nowej marki hoteli pod logo Jo&Joe. Mają to być przestrzenie do życia w stylu „open house” - domu otwartego na świat zewnętrzny, zaprojektowanego zgodnie z oczekiwaniami pokolenia Millenialsów. Sprawdzamy jakie kryteria decydowały o przygotowywaniu poszczególnych stref hotelu.

REKLAMA

JO&JOE będzie przestrzenią mieszkalną, która ma zaskakiwać innowacyjnym, otwartym domem witającym zarówno Townsters (mieszkających w pobliżu), jak i Tripsters (zwiedzających miasto). To dwie kategorie gości hotelu, które decydowały o projekcie jego wnętrz.

Nowością zaproponowaną w JO&JOE będą również rozwiązania w zakresie zakwaterowania dla osób podróżujących samotnie, w parach, w grupach, czy rodzinami. Standard dobrano tak, by lokal nie odstraszał ceną - stawki zaczynają się od 25 euro za nocleg.

Koncepcja będzie promować interakcje, sprzyja życiu społeczności dzięki wspólnym powierzchniom, otwartym zarówno na świat zewnętrzny (np. sąsiadów) jak i wewnętrzny (mieszkańców). W zintegrowanym z życiem sąsiedzkim obiekcie JO&JOE zawsze coś się dzieje, czy to koncert, czy zajęcia jogi, czy warsztaty typu „zrób to sam”. Dzięki pracownikom JO&JOE oraz samym Townsterom i Tripsterom w obiekcie tętnić będzie życie, także dzięki zastosowaniu geospołecznej aplikacji, która pomaga łączyć ze sobą ludzi. 

Gastronomia i inne aspekty JO&JOE opiera się na analizie aspiracji pokolenia Millenialsów, którzy mają być główną grupa docelową hoteli. Tak jak noclegi będą niedrogie, tak też ceny za posiłek zaczynają się od 10 euro.

Bar to centralne miejsce życia społecznego hotelu.  Jego design i doskonała widoczność z ulicy zachęca mieszkańców miasta do przyłączenia się do gości hotelowych oraz skosztowania szerokiego wyboru napojów (wino, piwo lub koktajle), promowane będą wyroby lokalne i własnego wyrobu.

Jo&Joe zaoferuje szereg prostych koncepcji restauracyjnych oraz ciepłą atmosferę: grill, barbecue na otwartym ogniu, pizzę. Dostęp do kuchni daje gościom okazję do zademonstrowania swoich talentów kulinarnych oraz możliwość zaprezentowania własnych sprawdzonych przepisów. Goście pragnący utrzymać swój budżet pod kontrolą mogą wykorzystać tę przestrzeń do przygotowania posiłków dla siebie lub dla wszystkich.

A co z przestrzenią do odpoczynku?

Happy House to prywatna powierzchnia, gdzie Tripsterzy mogą odpocząć, pracować, gotować lub uprać swoje ubrania, podobnie jak w domu.

Strefa Together oddaje istotę marki Jo&Joe -  to moduł sypialny, umożliwiający gościom dzielenie powierzchni sypialnianej bez utraty prywatności. Oprócz łóżek, prywatnych szafek, lampek do czytania i portów USB, goście mają do dyspozycji powierzchnie przeznaczone do rekreacji. 

Przestrzeń Yours (składa się z pokoi i apartamentów dla 2-5 osób z własną łazienką oraz częścią kuchenną) jest idealna dla małych grup i rodzin i wygląda inaczej niż klasyczny pokój hotelowy dzięki oryginalnemu kształtowi i niezwykle wygodnym łóżkom.

OOO! (Out Of the Ordinary) daje z kolei zakwaterowanie dla osób podróżujących samotnie lub w grupie do 6 osób. Inna w każdym JO&JOE, ta przestrzeń oferuje, jurty, hamaki i mobilne łóżka, zapewniające gościom niezapomniane wrażenia.

Design JO&JOE powstał we współpracy z brytyjską spółką Penson. Przy projekcie pracowała też W – agencję projektowania wizerunku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY