REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Hotelowe wnętrza, czyli jak zwabić gościa

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 29 paź 2018 16:44
Hotelowe wnętrza, czyli jak zwabić gościa
fot. mat. prasowe Pixers
Hotelowe wnętrza, czyli jak zwabić gościa
Hotelowe wnętrza, czyli jak zwabić gościa
Hotelowe wnętrza, czyli jak zwabić gościa
Hotelowe wnętrza, czyli jak zwabić gościa
Hotelowe wnętrza, czyli jak zwabić gościa
Hotelowe wnętrza, czyli jak zwabić gościa
Hotelowe wnętrza, czyli jak zwabić gościa
Hotelowe wnętrza, czyli jak zwabić gościa
Hotelowe wnętrza, czyli jak zwabić gościa

Projektowanie wystroju hotelu to odpowiedzialny i złożony proces. Wszystkie zabiegi, jakie stosują projektanci, architekci i dekoratorzy, skupiają się na jednym celu - stworzeniu wyjątkowego, relaksującego i zaskakującego miejsca. Miejsca, w którym podróżny odnajdzie chwilę wytchnienia, spędzi niezapomniany czas i z przyjemnością do niego wróci.

REKLAMA

Apetyt na podróże do najdalszych i nieodkrytych zakątków świata stale rośnie. Rodzime wczasy pod gruszą zamieniły się w egzotyczne wczasy pod palmami, uwiecznione na bajecznych i wzbudzających zachwyt (i zazdrość!) zdjęciach w mediach społecznościowych.

W ostatnich latach zmienił się jednak nie tylko kierunek, ale i sposób podróżowania. Największe portale oferujące wynajem prywatnych mieszkań, zamianę domów na czas wakacji, a nawet znalezienie darmowego noclegu na cudzej kanapie, codziennie odwiedzane są przez setki tysięcy spragnionych przygód obieżyświatów. Właściciele domków na drzewach, ukrytych w lesie szałasów, namiotów czy łodzi przekształconych na eleganckie i wygodne mieszkania, mają zarezerwowane terminy na kilka miesięcy do przodu. Czy zatem tradycyjne hotele straciły rację bytu i przeszły do lamusa?  Nic bardziej mylnego. W turystycznych miejscowościach jak grzyby po deszczu pojawiają się nowe i coraz bardziej nowoczesne obiekty.

Można jednak się pokusić o stwierdzenie, że hotel przestał pełnić jedynie funkcję turystyczną. Teraz to również centrum konferencyjne  i miejsce biznesowych spotkań, miejsce powiązane z relaksującymi przestrzeniami SPA czy lokalizacja dla galerii sztuki czy punktów rozwoju kultury.

 Ważne jest, że zarządzający najlepszymi obiektami, w których obłożenie pozostaje pełne nie tylko na czas weekendów, zrozumieli, że, oprócz pięknych widoków, liczą się również wnętrza. Realizacje nietypowych, zapadających w pamięć projektów zaczyna się od projektów bryły budynku  - osadzonej w zgodzie z terenem - na spójnym i harmonijnym wnętrzu kończąc. - To, co szczególnie wyróżnia się wewnątrz budynku, to przykuwające wzrok lobby, restauracje, miejsca relaksu, korytarze i pokoje gościnne. I właśnie na te przestrzenie projektanci kładą zazwyczaj największy nacisk - stwierdza architekt Izabela Gemzała, autorka bloga prostyplan.pl.

Jak wygląda projektowanie nowoczesnych hoteli? Jakie elementy pomagają wyróżnić się na tle konkurencji i zyskać uznanie ekspertów? Odpowiedź jest jedna- wyjątkowa aranżacja ścian. - Można zauważyć, że w dzisiejszym projektowaniu obiektów hotelowych duży nacisk kładzie się na personalizację wnętrza. Jest to spowodowane coraz większą świadomością tego jak istotne jest budowanie marki i podkreślanie jej wizerunku również w aranżacji wnętrz - mówi Paweł Łukasiewicz, Creative Team Manager z Pixers Business.

W porozumieniu z architektami i projektantami wnętrz powstają obiekty, które już od recepcji, stanowiącej wizytówkę hotelu, poprzez korytarze i restauracje, po pokoje gościnne utrzymane są w jednej, spójnej stylistyce.

W doborze kolorystyki, materiałów czy rozwiązań daje się zaobserwować podążanie w dwóch kierunkach: eleganckiego minimalizmu i odważnego eklektyzmu. Wnętrza zachowane w surowej i oszczędnej formie charakteryzują się stonowaną paletą kolorów: bielą, szarością, grafitem, pastelowymi beżami i brązami.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.