REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Hygge biura już w Polsce

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 01 cze 2017 13:38
Hygge biura już w Polsce
Business Link Nowa Zebra fot. mat. prasowe
Hygge biura już w Polsce
Hygge biura już w Polsce
Hygge biura już w Polsce
Hygge biura już w Polsce
Hygge biura już w Polsce
Hygge biura już w Polsce
Hygge biura już w Polsce
Hygge biura już w Polsce
Hygge biura już w Polsce
Hygge biura już w Polsce
Hygge biura już w Polsce
Hygge biura już w Polsce

Dobry nastrój, relaks, niespieszna radość oraz przebywanie w przyjemnych wnętrzach to cechy szczególne mody na Hygge. Duńską filozofię zgodnie pokochali wszyscy – piszą o niej blogerzy, otwierają są restauracje w skandynawskim stylu, a firmy odzieżowe opatrują tym hasłem swoje najnowsze kolekcje. Zatem czemu przyjemność nie miałaby trwać cały dzień, nawet w pracy?

REKLAMA

Business Link Nowa Zebra oferujący nowoczesne miejsca do rozwoju biznesu stworzył pierwszy, elegancki koncept biur coworkingowych typu „boutique”, w którym design liczy się tak samo jak dobry pomysł na biznes. Przestrzeń biurowa Business Link mieści się w warszawskiej Zebra Tower przy ulicy Mokotowskiej 1. Dwa piętra (8 i 9), które zajmuje zostały stworzone według koncepcji najnowszego, duńskiego trendu Hygge. Zapewniając tym samym przytulne, domowe biura w eleganckiej odsłonie. Jak mówi architekt projektu Anna Federowicz-Tomaszewska w przestrzeni Nowej Zebry zadbano o każdy najdrobniejszy szczegół, począwszy od kolorystyki, poprzez odpowiednie, ciepłe oświetlenie, na detalach nadających biurom indywidualnego charakteru kończywszy. Dech w piersiach zapierają nie tylko wnętrza, ale także widok na samo serce Warszawy. Biura przeznaczone są na potrzeby zarówno jedno- jak i kilkuosobowych zespołów, a w ich wyposażeniu znajduje się wszystko co niezbędne jest do codziennej pracy.

- Nasze najważniejsze założenia projektowe dotyczyły tego, aby wnętrza były maksymalnie funkcjonalne i nowoczesne technologicznie - czyli odpowiadające współczesnemu, zmieniającemu się modelowi pracy, który od momentu pojawienia się WIFI, laptopów i smartfonów, uległ ogromnej transformacji. Jednym z najistotniejszych obszarów pracy managerskiej jest dziś komunikacja w różnych jej aspektach - więc zarówno struktura, organizacja, jak i aranżacja nowoczesnych stref biurowych temu przede wszystkim służą  - komentuje Katarzyna Miastkowska FruitOrchard, projektant interior design w Business Link Nowa Zebra.

Projektanci licznych przestrzeni Business Link zadbali oto, by inspirujące wykończenia wnętrz sprzyjały koncepcyjnemu myśleniu oraz dawały możliwość relaksu i czerpania energii z otoczenia, w którym przedsiębiorcy spędzają coraz więcej czasu. Stąd też liczne strefy chill-out, funkcjonalne kuchnie oraz wygodne i przytulne biura, które powoli zaczynają przypominać domowe gabinety czy salony. W projektowaniu biur oraz wspólnych przestrzeni coraz częściej stawia się na żywe, pobudzające do działania kolory i ciepłe aranżacje, a odchodzi się od modernistycznych i chłodnych wnętrz.

Business Link to 12 przestrzeni biurowo-coworkingowych o łącznej powierzchni 13,65 tys. mkw. w 10 miastach w Polsce stwarzających warunki do rozwoju nowoczesnego biznesu. Jedną z jego zalet jest dostępność pomieszczeń do pracy 24/7. BL oprócz podstawowych narzędzi biurowych wyposażone są również w niestandardowe udogodnienia takie jak: ścianki wspinaczkowe, hamaki, fotele masujące czy nawet sauny. Obecnie największą przestrzenią jest Business Link Stadion Narodowy. Jego powierzchnia na dwóch piętrach to ponad 5 tys. mkw. Dostęp do coworkingowych przestrzeni kosztuje już od 500 zł miesięcznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.