REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

IKEA stawia na domowe relacje. Wyjątkowa edycja katalogu marki

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 30 sie 2018 14:01
IKEA stawia na domowe relacje. Wyjątkowa edycja katalogu marki
fot. mat. pras.

Kampania komunikująca nowe wydanie Katalogu IKEA 2019 jest pierwszą w odświeżonej odsłonie platformy „Niech żyje dom”. Tegoroczna edycja katalogu jest wyjątkowa, gdyż pokazuje aranżacje całych domów, podzielonych ze względu na styl życia ich domowników, nie skupiając się już na modułowych i pojedynczych rozwiązaniach.

REKLAMA

Spot promujący nowy Katalog IKEA 2019 to emocjonalna historia pokazująca, że prawdziwe życie to także drobne domowe niesnaski, nieporozumienia i chwilowe rozejmy. Bohaterkami są matka i dorastająca córka, pomiędzy którymi panują zmienne relacje. Pojawiają się zarówno trudne, jak i wzruszające, pełne miłości momenty. Historię można podsumować jednym zdaniem: Niech żyje to, co między nami. Niech żyje dom!

Celem nowej odsłony platformy jest pokazanie, że każdy Dom jest inny - nie z powodu różnej powierzchni czy lokalizacji, ale dlatego, że wyjątkowi są jego domownicy. To oni ze swoimi indywidualnymi cechami tworzą dynamikę tego miejsca. To w domu jesteśmy najbardziej sobą – i dlatego czasami trudno nam być w nim razem. Wspólną, doskonałą w swej niedoskonałości codzienność mogą ułatwić produkty i rozwiązania IKEA.

Już niewielkie zmiany, jak umiejętne zrównoważenie przestrzeni „ja” i „my”, uspokoją naturalne domowe napięcia i pomogą po prostu wygodniej żyć obok siebie. Ponieważ dbając o dom, dbamy też o siebie nawzajem. To relacje są najważniejsze, dlatego na nich skupiamy się w najnowszej kampanii – mówi Karolina Skalik, Communication Leader w IKEA Retail w Polsce.
W domu najistotniejsze jest pogodzenie potrzeb wszystkich domowników. Dlatego Katalog IKEA 2019 pełen jest intrygujących rozwiązań i pomysłów. Jego nowa koncepcja pozwala docenić różnorodność tego, jak żyjemy - dodaje Karolina Szabłowska, External Marketing Communication Manager w IKEA Retail w Polsce.

Kluczową częścią komunikacji jest spot reklamowy, którego dłuższa wersja dostępna jest online. Część produktowa wspierana jest przez oddzielny materiał, promujący produkty w ramach Nowych Niższych Cen. Kampania komunikująca katalog ruszyła 20 sierpnia, działania wizerunkowe tydzień później. Obejmą one kanały tradycyjne (TVC, kino, OOH), digital (w tym także współpracę z influencerami) oraz sklepy marki na terenie Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.