REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

IKEA w Blue City świętuje pierwsze urodziny

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 paź 2019 12:47
IKEA w Blue City świętuje pierwsze urodziny
fot. mat. IKEA

Sklep IKEA w centrum handlowym Blue City w Warszawie obchodzi swoje pierwsze urodziny. Rok temu, 23 października uruchomiony został jako zupełnie nowy format. Od tego czasu odwiedziło go już 1,5 mln osób! Teraz, w trakcie kampanii urodzinowej, przez ponad miesiąc na klientów czekać będą atrakcyjne oferty.

REKLAMA

Nowy format IKEA w Blue City wyróżnia się lokalizacją blisko centrum miasta oraz nowoczesnymi rozwiązaniami prezentacji asortymentu, które mają zapewniać jak najlepsze doświadczenia zakupowe dla odwiedzających i mogą służyć za inspirację dla ich domu.

IKEA chce zwiększać dostępność swojej oferty i wygodę korzystania z niej. Odpowiadając na potrzeby konsumentów, firma rozwija różne kanały sprzedaży. W IKEA w Blue City zakupy można zrobić stacjonarnie, poprzez specjalne kioski on-line z dostawą do domu, a teraz także zamówić je w kasie sklepu do nowo uruchomionego Punktu Odbioru Zamówień. Jeśli wybrany produkt nie jest dostępny w sklepie, można go zamówić na miejscu i odebrać już następnego dnia bądź max. w ciągu 48 godzin. Usługa obejmuje cały asortyment marki. Punkt Odbioru Zamówień mieści się na poziomie -1, wjazd na parking podziemny od Al. Jerozolimskich.

- Chcemy, by nasi klienci mieli możliwość wyboru różnych sposobów robienia zakupów. Dlatego biorąc pod uwagę ich oczekiwania, nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami i pomysłami. Stale dążymy do tego, żeby wszystkie formy spotkania z klientem były na jak najwyższym poziomie, testujemy nowe formaty i inwestujemy w rozwój kanałów cyfrowych – mówi Karol Barcal, dyrektor regionalny IKEA Retail w Polsce.

Nowa odsłona IKEA w Blue City – studio materacy i łóżek

IKEA chce oferować klientom produkty i rozwiązania jak najlepiej odpowiadające ich potrzebom, ułatwiając im jednocześnie wybór podczas zakupów. W tym celu w IKEA w Blue City stworzone zostało specjalne studio materacy i łóżek. W kilka minut można indywidualnie, poprzez ekran dotykowy dobrać idealny materac – wystarczy 5 prostych kroków. Istotna jest budowa ciała, pozycja snu, temperatura, jaką odczuwamy po przebudzeniu czy ewentualne alergie. Ponadto, dzięki wiedzy oraz doświadczeniu pracowników konsumenci dowiedzą się jakie właściwości mają poszczególne materace. Na prośbę klientów IKEA zwiększyła również prezentację mebli do przechowywania (BESTA, PAX, PLASTA czy komody).

Kampania urodzinowa

W IKEA w Blue City z okazji pierwszych urodzin, co tydzień od 23.10 do 27.11 na klientów czekać będą limitowane, atrakcyjne oferty. Od 23 do 30 października dostępna będzie poduszka SARASTINA w promocyjnej cenie 9 zł (regularna cena 19 zł). Kolejna okazja – aż o 55 proc. tańsza pościel z bawełny satynowanej – będzie dostępna dla klientów IKEA w Blue City od 30 października do 5 listopada. Pozostałe oferty tygodniowe sprawdzić można na stronie sklepu .

W IKEA w Blue City chcieliśmy nie tylko zapewnić naszym klientom wspaniałe doświadczenie zakupowe i innowacyjne rozwiązania, ale także zadomowić się w centrum miasta. Ten rok pokazał, że mieszkańcy przyjęli nas z entuzjazmem i dobrą energią. Chcemy zaprosić ich do wspólnego świętowania razem z nami, dlatego przygotowaliśmy dla nich atrakcyjne promocje w czasie trwania kampanii – mówi Sławomir Sikora, dyrektor sklepu IKEA w Blue City. – Cieszymy się, że możemy celebrować pierwsze urodziny razem z naszymi klientami.

Przez cały czas trwania kampanii (od 21.10 do 30.11) klienci mają także do dyspozycji specjalną urodzinową ofertę odbioru zamówionych produktów w Punkcie Odbioru Zamówień – tylko za 1 zł! Dodatkowo, przy zakupach powyżej 75 zł konsumenci otrzymają prezent – kupon na ciastko Daim oraz kaw

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.