REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

IKEA znów uczy przez zabawę

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 15 lis 2018 09:40
IKEA znów uczy przez zabawę
fot. mat. pras.

Ruszyła trzecia już edycja kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”. Tym razem włącza się również w listopadowe obchody Globalnego Miesiąca Zabawy, łącząc siły z Lego Foundation, markami Unilever - Persil i OMO oraz National Geographic. By jeszcze bardziej umilić te wyjątkowe dla najmłodszych momenty, od października w sklepach IKEA dostępna jest limitowana kolekcja LUSTIGT, stworzona we współpracy z wyjątkowymi projektantami i… dziećmi.

REKLAMA

IKEA, między innymi poprzez działalność IKEA Foundation, od lat prowadzi działania na rzecz rozwoju i lepszego życia wszystkich dzieci na całym świecie, w tym szczególnie w społecznościach dotkniętych wykluczeniem, biedą, klęskami żywiołowymi i konfliktami zbrojnymi. Wyjątkowa kampania „Zabawa to poważna sprawa” jest jednym z nich, a jej aktualna trzecia edycja koncentruje się na promowaniu oraz zapewnieniu praw najmłodszych do rozwoju, angażując do tego klientów IKEA. Choć często traktowana jedynie jako element chwilowej rozrywki, zabawa to nauka na całe życie oraz podstawowa i niezbędna dla dobrego samopoczucia potrzeba każdego dziecka. Niestety, wielu pozbawiono tej szansy. Tylko w zeszłym roku IKEA Foundation przekazała 144 milionów euro 74 organizacjom partnerskim w 41 krajach. Sześć organizacji partnerskich, z którymi IKEA współpracuje przy realizacji tej kampanii na rzecz rozwoju dzieci, to: Handicap International, Room to Read, Save the Children, Special Olympics, War Child oraz UNICEF.

- W IKEA dążymy do tego, by każde dziecko na świecie mogło się bawić i rozwijać stosownie do wieku oraz miało zapewniony dostęp do edukacji. Zabawa to coś więcej niż przyjemny moment. To nauka, jak współpracować, dbać o siebie i innych - dzięki niej stajemy się silniejsi i bardziej twórczy. Zabawa poszerza nasze horyzonty. Programy społeczne IKEA Foundation, ale też nasze lokalne, zwracają uwagę na wartość w edukacji ekologicznej i zaangażowaniu od najmłodszych lat – mówi Katarzyna Dulko-Gaszyna, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju, IKEA Retail w Polsce.

Aby jeszcze bardziej wzmocnić przekaz o tym, jak ważna jest zabawa dla rozwoju dzieci, IKEA połączyła siły z Lego Foundation, markami Persil i OMO nalężącymi do Unilever oraz National Geographic, zawiązując Koalicję Prawdziwej Zabawy (Real Play Coalition). Cztery organizacje, dostrzegając olbrzymią wartość zabawy, wspólnie zobowiązały się do podjęcia działań na rzecz jej promowania i wspierania, aby w ten sposób dawać dzieciom możliwość rozwoju oraz nauki. Listopad 2018 r. został ogłoszony Globalnym Miesiącem Zabawy (Global Month of Play), w trakcie którego członkowie Koalicji podejmują różnorodne aktywności, aby angażować najmłodszych i zachęcać je do zabawy w każdym aspekcie ich życia – w domu, szkole oraz społecznościach. Długofalowym celem jest dotarcie do 3 milionów dzieci w ponad 116 krajach. IKEA włącza się w te działania właśnie poprzez realizowaną w każdym sklepie kampanię społeczną „Zabawa to poważna sprawa”. 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.