REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Innowacyjne i interaktywne oświetlenie w sklepowej przymierzalni

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 28 lut 2019 14:30
Innowacyjne i interaktywne oświetlenie w sklepowej przymierzalni
fot. mat. prasowe
Innowacyjne i interaktywne oświetlenie w sklepowej przymierzalni
Innowacyjne i interaktywne oświetlenie w sklepowej przymierzalni
Innowacyjne i interaktywne oświetlenie w sklepowej przymierzalni
Innowacyjne i interaktywne oświetlenie w sklepowej przymierzalni
Innowacyjne i interaktywne oświetlenie w sklepowej przymierzalni

Signify ogłosił projekt #PhilipsxTopSecret mający na celu ułatwienie trudnych wyborów modowych klientom sklepów stacjonarnych. W przymierzalniach Top Secret w centrum handlowym Posnania, zainstalowano oświetlenie Philips PerfectScene. Dzięki zamontowaniu tam specjalnego panelu sterującego, światło można dostosować w zależności od potrzeb i przeznaczenia wybieranego stroju.

REKLAMA

Według przeprowadzonych w zeszłym roku badań, aż 60 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest w przymierzalniach, a te, niestety, często nie są dobrze oświetlone. W dodatku blisko co trzeci kupujący zanim kupi daną rzecz, sprawdza jak w niej wygląda, robiąc sobie selfie. Tymczasem światło górne, instalowane zazwyczaj w przebieralniach, oświetla przede wszystkim czubek głowy, rozświetlając włosy, a rzucając cień pod oczy oraz na sylwetkę. Taka forma instalacji utrudnia klientom obiektywną ocenę stylizacji i podkreśla mankamenty figury lub cery.

Oświetlenie marki Philips zainstalowane w Top Secret w centrum handlowym Posnania znajduje się wzdłuż lustra, dzięki czemu cała sylwetka oświetlona jest równomiernie, pozwalając na dokładne przyjrzenie się sobie i wybranemu strojowi. Odpowiednie światło oddaje prawdziwe kolory tkaniny, a także uwypukla jej fakturę oraz detale zdobień i wykończenia. Takie umiejscowienie światła nadaje także studyjnego efektu, przez co wykonywane selfie wyglądają znacznie lepiej.

Aż 67 proc. zakupów dokonywanych jest przez Polaków ze względu na konkretną potrzebę. Oznacza to, że ważne jest dla nas, jak dane ubranie będzie prezentowała się w ściśle określonych warunkach – np. na przyciemnionej sali w restauracji.

Odpowiedzią na tę potrzebę jest panel sterujący, umożliwiający wybranie jednego z trzech ustawień świetlnych - światło dziennie, światło domowe lub światło wieczorowe. Dzięki temu rozwiązaniu kupujący mają pewność, że przymierzalnia odzwierciedla realne warunki, w jakich będą noszone kupowane ubrania - czy to na spacerze, w pracy, czy na kolacji. Ten interaktywny element wprowadza do sklepu także element rozrywki, co jest ważne dla niektórych kupujących. Dzięki odpowiedniemu oświetleniu, klienci pozytywnie postrzegają siebie i przymierzalnie, dobrze się bawiąc podczas zakupów.

Rozwiązanie Philips PerfectScene oferuje 3 tryby świetlne symulujące dokładne warunki, np. przyciemnionej sali restauracyjnej, gdzie chcemy założyć przymierzaną właśnie sukienkę. Po wybraniu odpowiedniej opcji, temperatura oraz natężenie oświetlenia dostosowują się automatycznie w celu uzyskania optymalnego wrażenia. Prowadzi to do bardziej świadomych decyzji zakupowych, a przez to większej satysfakcji klientów oraz redukcji liczby zwrotów.Philips PerfectScene poprawia komfort zakupówi angażuje klientów. Samopoczucie na zakupach poprawia też fakt, że oświetlenie LED emituje zdecydowanie mniej ciepła niż oświetlenie halogenowe, przez co w przymierzalni jest wygodniej i przyjemniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.