REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Interaktywnie i inteligentnie. Internorm zaskakuje showroomem w Katowicach

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 23 sty 2018 13:48
Interaktywnie i inteligentnie. Internorm zaskakuje showroomem w Katowicach
fot. Internorm
Interaktywnie i inteligentnie. Internorm zaskakuje showroomem w Katowicach
Interaktywnie i inteligentnie. Internorm zaskakuje showroomem w Katowicach
Interaktywnie i inteligentnie. Internorm zaskakuje showroomem w Katowicach
Interaktywnie i inteligentnie. Internorm zaskakuje showroomem w Katowicach
Interaktywnie i inteligentnie. Internorm zaskakuje showroomem w Katowicach
Interaktywnie i inteligentnie. Internorm zaskakuje showroomem w Katowicach

Zobaczyć, przetestować, poznać bliżej, ocenić… o decyzji zakupowej klienta decyduje coraz więcej czynników. Rozwój e-commerce spowodował, że sklepy offline przestały być jedynym kanałem sprzedażowym, jednak nie zostały całkowicie zastąpione przez sklepy online. Klienci cenią sobie wygodę zakupów internetowych, wciąż doceniając możliwości kontaktu ze sprzedawcą i produktem w sklepie stacjonarnym. To powód, dla którego wiele firm decyduje się na zmiany, otwarcie salonów wystawowych. Wśród nich jest firma Internorm, producent nowoczesnych systemów okiennych i drzwiowych.

REKLAMA

To trend, który w znaczącym stopniu wykreowali sami klienci. Firmy prowadzące sprzedaż online i offline dostrzegły, że duży odsetek klientów odwiedza sklep stacjonarny, poznaje produkt, jednak ostatecznego zakupu dokonuje drogą internetową. Spotkanie z produktem „na żywo” daje im większą pewność, że podjęta przez nich decyzja zakupowa jest słuszna, jednak jej finalizacja online jest dla nich wygodniejsza i często związana z atrakcyjniejszą ceną.

- Jesteśmy rodzinną marką obecną na rynku od kilku lat. Mamy świadomość mocnej pozycji i doceniamy zaufanie, jakim obdarzyli nas nasi klienci. Chcemy im proponować coraz więcej i tym samym udowodnić, że znamy ich potrzeby i oczekiwania, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie interaktywnego schowroomu – mówi Marcin Ksokowski dyrektor generalny firmy IFTM Internorm. Szeroka oferta okien i drzwi firmy była jednym z większych ograniczeń, jakie uniemożliwiały przez wiele lat stworzenie miejsca offline, w którym możliwe by było zaprezentowanie wszystkich produktów. Rozwój nowoczesnych technologii i rozpowszechnienie showroomingu okazały się przepustką do otwarcia salonu wystawowego, w którym klient może spotkać się z produktem na żywo, poznać bliżej jego możliwości, dowiedzieć się więcej na jego temat i porozmawiać ze sprzedawcą.

- Postawiliśmy na interaktywność, postanowiliśmy maksymalnie wykorzystać możliwości zaawansowanej technologii, aby przedstawić naszą ofertę w sposób atrakcyjny i ciekawy dla klienta, koncentrując się na prostocie przekazu i jednocześnie najdrobniejszych szczegółach naszej oferty – tłumaczy Karol Niespodziewański, dyrektor ds. marketingu. Nowatorskie rozwiązania informatyczne, nowoczesna stylistyka wnętrza, bogata oferta produktowa i w przemyślany sposób zaaranżowana przestrzeń to prezentacja zgodna z duchem naszych czasów i koncepcją, której od początku swojej działalności firma jest wierna – inwestycja w nowoczesność, rozwój produktów i inteligentne rozwiązania.

Interaktywny showroom pełen inteligentnych rozwiązań

Showroom firmy Internorm zlokalizowany jest w Katowicach przy ulicy Porcelanowej 23. Zajmuje 180 mkw. powierzchni i został wyposażony w interaktywne ekrany i urządzenia, które umożliwiają wizualizację produktów oferowanych przez firmę. Klienci mogą bliżej przyjrzeć się wszystkim systemom okiennym, również drzwiom przesuwnym. Bliższy staje się im system domów inteligentnych SmartWindow Internorm, czyli innowacyjny system sterowania budynkiem, na który składają się takie rozwiązania, jak profesjonalna wentylacja czy też automatyczne zacienienie. W ofercie Internorm jest także system Loxone, również przeznaczony do inteligentnego zarządzania budynkiem, i on też jest prezentowany w nowym salonie wystawowym. Wirtualny świat został przeniesiony do świata realnego, szeroka oferta produktowa została wyeksponowana na 180 mkw.

Showrooming to szansa zarówno dla sprzedawcy, jak i dla klienta, to możliwości, które dotychczas były niedostępne. Interaktywny Showrooming to innowacyjne podejście do sprzedaży, na której zyskują przede wszystkim klienci. Internorm z nowym kanałem komunikacji otwiera nową erę polskiego rynku systemów okiennych i drzwiowych, zaawansowanych technologii, systemów inteligentnego budynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY