REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Interbiuro zmienia wizerunek. Nowe logo łączy tradycję z nowoczesnością

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 05 cze 2017 15:22
Interbiuro zmienia wizerunek. Nowe logo łączy tradycję z nowoczesnością
mat.pras.

Po 18 latach działalności Interbiuro zaprezentowało odświeżone logo. W ramach rebrandingu firma zmieniła logo na znak, który łączy w sobie jednocześnie intencję unowocześnienia oraz nawiązania do najlepszych tradycji projektowania graficznego.

REKLAMA

Na nowy logotyp składają się sygnet i nazwa marki uzupełnione sloganem Design & Fit Out. W zakresie kolorystyki zaczerpnięto z barw poprzedniego logo, których tonacje nasycono tak, by osiągnąć efekt ożywienia i świeżości.

W warstwie typograficznej postawiono na bezszeryfowe majuskuły; ich kształt wyprowadzono z popularnego i świetnie sprawdzającego się w środowisku digitalnym kroju Exo 2, upraszczając jednak jego geometrię dla pełniejszej harmonii z wręcz elementarnymi formami symbolu graficznego. Ten ostatni jest swobodną i nieoczywistą reinterpretacją koncepcji poprzedniego znaku Interbiura: stolika z krzesełkami. Krzesełka granatowe skrywają w sobie akronim I [inter] B [biuro], pomarańczowe zaś symbolizują otwarcie na nowe perspektywy, sugestie oraz współpracę (przykładowo z klientem). Sygnet obrócono o 45°, co jest wprawdzie rozwiązaniem nieortodoksyjnym i wymagającym w zakresie aplikacji znaku w codziennej praktyce, niemniej nadającym prezentującej się dość solidnie całości dynamiki, lekkości i charakteru.

Założeniem twórcy znaku - jak sam zaznacza – było tchnięcie „życia” w statyczne z natury rzeczy elementy logo, co osiągnięto nie tylko tradycyjnymi środkami projektowania graficznego, ale także poprzez przygotowanie animowanych wariacji znaku Interbiuro.

Kreacja nowego logo została przygotowana przez grafika Michała Tadeusza Golańskiego. Studiował w Polsce, Niemczech, Rosji oraz Włoszech, gdzie ostatecznie osiadł i prowadzi studio projektowe w Rzymie. Oprócz prac o charakterze ściśle „corporate” (identyfikacje wizualne, packaging) dużo uwagi poświęca pielęgnowaniu tradycji polskiego plakatu, osiągając w tym zakresie sukcesy zarówno w Polsce jak i na arenie międzynarodowej.

Interbiuro od lat działa na rynku usług z sektora design & fit out polegających na kompleksowej aranżacji przestrzeni biurowej wraz z projektem architektonicznym na zasadzie „od projektu do efektu”. Firma wspiera klienta na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego, od wizji poprzez projektowanie wielobranżowe, value engineering, po kompleksową realizację.

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY