REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jacek Chrzanowski o tym, jakimi klientami są współcześni nomadzi

  • Autor: propertydesign.pl
  • 20 paź 2017 11:53
Jacek Chrzanowski o tym, jakimi klientami są współcześni nomadzi
Jacek Chrzanowski, fot. PTWP

Współczesny klient, nowe pokolenie. Mają o wiele więcej wymagań względem produktów, których używają. Rolą projektanta jest spełnić te oczekiwania - uważa Jacek Chrzanowski, założyciel i projektant One/One Lab.




REKLAMA

Jacek Chrzanowski uważa, że wszystko co projektują projektanci, musi być bliższe użytkownikowi. - W kontekście współczesnych nomadów ma to o tyle większe znaczenie, że produkt musi być naprawdę dobry, użyteczny i budzić emocje. Musi budować relację z odbiorcą. W innym przypadku stanie się zbędny. To czego zawsze doszukujemy się w procesie projektowym to uczucia. Sposób, w jaki użytkownik będzie reagował na konkretny produkt. Bez tej wiążącej nici, użytkownika z urządzeniem, produkt jest wart tylko tyle, co materiał, z którego jest wykonany. Przedmioty są wizytówkami właścicieli i im lepiej o nich świadczą tym dłużej przy nich zostają - uważa.

Jego zdaniem kluczowym elementem może być personalizacja. Projektant powinien pozostawić odrobinę miejsca użytkownikowi. - Miejsca, które ten będzie mógł urządzić na swój własny sposób. Stać się częścią procesu twórczego. A finalnie uzyskać zupełnie unikatowy produkt, dopełniony unikatowymi emocjami - wyjaśnia.

Z perspektywy twórcy Jacek Chrzanowski chciałby, żeby każdy projekt był integralną częścią czyjegoś życia. Jednakże nie przez wzgląd na uniwersalność czy cenę. - O wiele bardzie interesuje mnie indywidualna relacja. Coś co sprawia, że nie wyrzucamy rzeczy, a w dobie produktów „na chwilę”, jest to bardzo trudne zadanie - mówi.

Projektant podkreśla, że nie ma jednego uniwersalnego wzoru klienta. Każdy klient, podobnie jak każdy człowiek to indywidualna osobowość. - Owszem możemy mówić o grupach docelowych, jak w tym przypadku o współczesnych nomadach, ale skupianie się tylko na tego typu wytycznych w projektowaniu, aby jak najkorzystniej sprzedać produkt, wydaje się na dłuższą metę zgubne. Mody i trendy mijają, ale dobrze zaprojektowany, wysokiej jakości produkt może być ponadczasowy - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.