REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak urzeczywistnić marzenie marki o salonie sprzedaży? Zamek Design zna odpowiedź

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 27 lis 2018 09:00
Jak urzeczywistnić marzenie marki o salonie sprzedaży? Zamek Design zna odpowiedź
Salon Wojas w Galerii Mokotów, fot. PTWP
Jak urzeczywistnić marzenie marki o salonie sprzedaży? Zamek Design zna odpowiedź
Jak urzeczywistnić marzenie marki o salonie sprzedaży? Zamek Design zna odpowiedź
Jak urzeczywistnić marzenie marki o salonie sprzedaży? Zamek Design zna odpowiedź
Jak urzeczywistnić marzenie marki o salonie sprzedaży? Zamek Design zna odpowiedź
Jak urzeczywistnić marzenie marki o salonie sprzedaży? Zamek Design zna odpowiedź
Jak urzeczywistnić marzenie marki o salonie sprzedaży? Zamek Design zna odpowiedź
Jak urzeczywistnić marzenie marki o salonie sprzedaży? Zamek Design zna odpowiedź

20 listopada swoją premierę w warszawskiej Galerii Mokotów miał nowy koncept salonu Wojas. Czym zaskoczy klientów? O tym opowiedzieli nam Joanna Hrynaszkiewicz i Marcin Lewandowski z pracowni Zamek Design, która specjalizuje się w projektowaniu salonów sprzedaży.

REKLAMA

Propertydesign.pl: Odpowiadacie za zmianę konceptu salonu Wojas w Galerii Mokotów. Jakie były główne założenia projektu?

Joanna Hrynaszkiewicz: Salon Wojas w Galerii Mokotów to odpowiedź na marzenie twórców marki o tym, aby stworzyć odważny i autentyczny shopconcept. Aby prowadzić markę na nowe tory pracownia Zamek Design zawsze poszukuje i tworzy silną wizje. W tym przypadku również zależało nam na rozwiązaniach, które wyprzedzą oczekiwania inwestora i rynku. Tworzenie standaryzacji to poszukiwanie indywidualnego charakteru i kreowanie osobowości marki. W naszych oczach jest to marka bardzo klasyczna, o silnych korzeniach. W trakcie pracy nad konceptem ważne były dla nas słowa Rolfa Fehlbaum z Vitra: "Klasyk od samego początku nie jest klasykiem. Zaczyna się od zerwania formy. Nie staje się klasycznym przez dopasowanie się do ustalonych norm. Klasyk staje się klasykiem ponieważ wygrywa bitwę przeciwko produktowi który już istnieje. Klasyk pochodzi z innej epoki , a jednocześnie jest współczesny i aktualny. Jest ikoną nie starając się być ikoną. Ma cechy dzieła sztuki, nie starając się być sztuką... Jest zawsze świeży...”. Nowy design sklepu, który proponujemy jest sygnałem, że marka otwiera się na nowe, nie rezygnując z wysokiej klasy rzemiosła, które jest znakiem rozpoznawczym Wojas.

Marcin Lewandowski: Odkryliśmy niesamowity potencjał w marce, który nas mocno pokierował podczas procesu projektowania. Wojas jest nastawiony na rzemiosło, na jakość i wartości, którymi się kieruje. Staraliśmy się zmaterializować jego tożsamość w salonie marki. Zależało nam również na tym, aby pokazać wartość miejsca, z którego wywodzi się Wojas, a wywodzi się z Nowego Targu, przedgórza Tatr. Pomimo przywiązania do tradycji, marka jest bardzo nowoczesna i idzie z duchem zmian.

Elegancki wystrój sklepu to konkretne materiały i rozwiązania. Z czego korzystaliście?

Joanna Hrynaszkiewicz: Postawiliśmy na zmianę kolorystyczną, przyciemnienie salonu. W związku z tym nasza koncepcja nosi nazwę Dark. Siłą koncepcji jest kontrast między surowymi materiałami typu kamień oraz eleganckimi elementami wykonanymi z metalu. To zestawienie na zasadzie ciepłe-zimne, jasne-ciemne, surowe-przystępne. Chcieliśmy również poprzez lokalne materiały nawiązać do korzeni marki. Widzimy ją w zupełnie nowej odsłonie, niepodobnej do tego, co było wcześniej.

Marcin Lewandowski: Dla Zamek Design tworzenie shopconceptu oraz opracowanie koncepcji wizerunku salonu to jeden z pierwszych etapów realizacji. Równie istotnym elementem jest to, jak wizja zostanie przeniesiona do rzeczywistości. Naszym kluczem do uzyskania jak najlepszego efektu jest autorski nadzór nad każdym elementem produkcji. Umożliwia nam to własny dział realizacji inwestycji, dzięki czemu produkujemy i wyposażamy salony większości marek, z którymi współpracujemy. Specjalizujemy się w łączeniu kilku materiałów w jednym elemencie, co było istotne również w przypadku realizacji wyposażenia meblowego dla marki Wojas.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.