REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak wyglądają biura XXI wieku?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 wrz 2017 14:16
Jak wyglądają biura XXI wieku?
Brain Embassy fot. mat. prasowe

Aż 70 proc. osób w wieku 36-45 lat przyznaje, że wygląd i aranżacja miejsca pracy ma dla nich znaczenie, a 40 proc. twierdzi, że ma również wpływ na efektywność działania. Jak wyglądają biura XXI wieku?

REKLAMA

Kolorowe sale konferencyjne, pokoje do medytacji lub drzemki, rowery, huśtawki i bieżnie, do tego siłownia, bilard, szachy i inne atrakcje pobudzające kreatywność. Czy nowoczesne biuro ma tylko wyglądać? Absolutnie nie. Dziś w przestrzeniach coworkingowych i co-creatingowych odbywają się szkolenia, warsztaty, spotkania motywacyjne i sesje networkingowe. Członkowie społeczności inspirują się i tworzą wspólne projekty, a odpowiednio zaprojektowana i zarządzana przestrzeń stwarza im warunki do wydajnej pracy, podnoszenia kwalifikacji i przede wszystkim – rozwijania biznesu.

Tel Aviv, biuro Googla, bądź dla bardziej wtajemniczonych - biuro ogród. Połowa z 8 tys. mkw. została zaaranżowana do wspólnego spędzania czasu, networkingu, szkoleń i warsztatów. Przestrzeń nawiązuje do krajobrazu Izraela: gajów oliwnych, plantacji pomarańczy i nadmorskich plaży. Co gdy trzeba się skupić? Oprócz strefy do nieformalnych spotkań, w biurze znajdują się tradycyjne stanowiska pracy, oferujące ciszę i skupienie. Z tym, że można wybierać między rustykalnym zakątkiem, skórzaną sofą, a pokojem z krzesłami na... ścianach i suficie. Miejscu przyświeca idea, że ma być równie komfortowo, co efektywnie, w tych ścianach ma rodzić się biznes. Każde piętro jest inne - tak jak zróżnicowane jest Izrael i jego społeczeństwo, ale na każdym z nich funkcjonują miejsca do: komunikacji, koncentracji i regeneracji. Jak jest w Polsce?

Polska goni świat

Kreatywny design, wysoce wyposażone sale konferencyjne, pokoje do medytacji, nap roomy na chwilę regeneracji, dostęp do zajęć sportowych i restauracji na terenie obiektu to tylko niektóre z rozwiązań, które mają zwiększyć komfort i produktywność – to już krajobraz z Polski. Komfortowe i świetnie zaprojektowane biura rosną w Polsce jak grzyby po deszczu. Nic dziwnego. Aż 40 proc. Polaków w wieku 36-45 lat przyznaje, że aranżacja i wygląd miejsca pracy ma przełożenie na efektywność działania.

Nowoczesne biuro nie kończy się jednak na wyglądzie. Dziś w polskich przestrzeniach coworkingowych i co-creatingowych odbywają się szkolenia, warsztaty, spotkania motywacyjne i sesje networkingowe. Członkowie społeczności znają się, wymieniają się wiedzą i doświadczeniami, inspirują i wspólnie tworzą projekty, a odpowiednio zaprojektowana przestrzeń stwarza im warunki do wydajnej pracy, podnoszenia kwalifikacji i przede wszystkim – rozwijania biznesu. - Obserwujemy, że ludzie, którzy wynajmują u nas tradycyjne biura, z czasem przenoszą się do części wspólnej i to tu spędzają większość czasu. Widzimy nawiązujące się biznesowe i towarzyskie znajomości, jesteśmy świadkami narodzin naprawdę fajnych projektów, będące niejako wypadkową poznania się osób z różnym know how w zupełnie nowych okolicznościach - mówi Adam Lis, General Manager Brain Embassy pierwszego co-creatingu w Polsce, który oferuje start-upom, freelancerom, małym i średnim przedsiębiorcom oraz korporacjom ponad 3000 m.kw. miejsca do pracy oraz rozwoju.



Rekomendowane dla Ciebie


FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.



REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.