REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jeden z najsłynniejszych obiektów AccorHotels staje się hotelem... inteligentnym

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 22 sie 2018 15:22
Jeden z najsłynniejszych obiektów AccorHotels staje się hotelem... inteligentnym
fot. mat. prasowe

System oparty o Internet Rzeczy na nowo definiuje doświadczenia gości. Upraszcza funkcjonowanie hoteli, oszczędza energię i poprawia wydajność oraz zadowolenie pracowników. Innowacyjne rozwiązanie debiutuje w singapurskim Swissôtel The Stamford, słynnym hotelu spółki AccorHotels.

REKLAMA

Dzięki Interact Hospitality od Signify jesteśmy o krok bliżej inteligentnego hotelu przyszłości. System zarządzania pokojem hotelowym umożliwia dostosowanie oświetlenia, temperatury i składanie zamówień kierowanych do obsługi poprzez naciśnięcie jednego przycisku. Pozwala on również zorientować się personelowi, czy pokój jest zajęty, dostarczać przydatne informacje, a także szybciej reagować na prośby gości. Dzięki temu optymalizuje on funkcjonowanie hotelu i oszczędza energię, a odwiedzającym umila pobyt. Lokalizacja pierwszej komercyjnej implementacji tego inteligentnego systemu to składający się z 1261 pokojów hotel Swissôtel The Stamford w Singapurze.

Inteligentne zarządzanie hotelem

Wyobraź sobie pokój hotelowy, w którym obsługa nigdy nie zakłóci niepotrzebnie twojego czasu. Pokój, do obsługi którego nie potrzebujesz specjalnego pilota – światła włączają się automatycznie, kiedy wchodzisz, gasną, gdy wychodzisz, jednocześnie wyłączając HVAC i inne systemy, aby oszczędzać energię. Inteligentny pokój, który pamięta, jakie są twoje preferencje i wie, czy w nim jesteś. Wszystko to staje się możliwe dzięki Interact Hospitality, oprogramowaniu zaprojektowanemu z myślą o Internecie Rzeczy.

Interact Hospitality to również korzyść dla menadżerów hoteli. Dzięki integracji oświetlenia, czujników i systemów HVAC, system umożliwia zarządzanie całym obiektem przy pomocy jednego kontrolera.

Otwarty interfejs programowania aplikacji (API) daje możliwość połączenia z różnymi systemami hotelowymi, dzięki czemu informacje mogą być przekazywane w czasie rzeczywistym do każdego – od działu pokojówek, aż po inżynierów systemu. Dzięki temu hotel działa bardziej wydajnie.

Jedną z kluczowych korzyści operacyjnych Interact Hospitality jest oszczędność energii. W gorącym klimacie systemy HVAC często zużywają ponad połowę mocy wykorzystywanej przez cały hotel. Dzięki czujnikom obecności znajdującym się w pokojach i informacjom z systemów zarządzania obiektem, Interact Hospitality może automatycznie wyłączać systemy – w tym HVAC i oświetlenie – kiedy pokoje są puste. Pozwala to obniżyć rachunki za energię elektryczną, jednocześnie zapewniając pokoje zgodne z preferencjami gości.

Intuicyjny system zarządzania pokojem wyświetla również informacje o stanie pokoju, dzięki czemu personel nie musi niepotrzebnie zakłócać spokoju gościom. Na przykład, jeśli status pokoju jest ustawiony na „nie przeszkadzać”, dostawa prania zostaje automatycznie wstrzymana, aby spełnić życzenia gości i zaoszczędzić czas personelowi. Usprawniona jest także płynność wszystkich procesów oraz obiegu informacji, co zwiększa zadowolenie pracowników.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.