REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jedna z największych perfumerii i zarazem najnowszy koncept. Douglas zaskoczył!

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 03 cze 2019 09:00
Jedna z największych perfumerii i zarazem najnowszy koncept. Douglas zaskoczył!
Salon Douglas, Galeria Mokotów fot. mat. prasowe
Jedna z największych perfumerii i zarazem najnowszy koncept. Douglas zaskoczył!
Jedna z największych perfumerii i zarazem najnowszy koncept. Douglas zaskoczył!
Jedna z największych perfumerii i zarazem najnowszy koncept. Douglas zaskoczył!
Jedna z największych perfumerii i zarazem najnowszy koncept. Douglas zaskoczył!

W maju br. Douglas otworzył w warszawskiej Galerii Mokotów jedną z największych perfumerii. Na powierzchni prawie 900 mkw., w nowym designie oraz w nowej lokalizacji powstał kolejny House of Beauty. Innowacyjną aranżację przestrzeni uzupełniają multimedialne rozwiązania oraz miejsca serwisowe.

REKLAMA

- W 2019 roku nie zwalniamy tempa i otwieramy szereg nowych lokalizacji, które łączą w sobie aspekty związane z nowoczesnym lifestylem, produktami i usługami premium raz przede wszystkim oferują naszym klientom wyjątkowe doświadczenia. Obecnie w branży beauty dzieje się bardzo dużo, jednak to, gdzie widzimy najbardziej dynamiczny rozwój to "skincare" . Nowy koncept perfumerii w Galerii Mokotów to odzwierciedlenie tego trendu Została ona zaprojektowana ze szczególnym naciskiem na tę kategorię - stąd szereg nowych marek medycznych, naturalnych, a w samym wnętrzu - dominująca biel. Edukacja klientów w temacie pielęgnacji skóry to zdecydowanie kierunek, który chcemy realizować długofalowo. Douglas to także oczywiście nadal niesamowite marki makijażowe i zapachy, ponieważ za to klienci kochają nas najbardziej - skomentowała Agnieszka Mosurek - Zava, prezes zarządu Douglas Polska.

Ekrany led zastąpiły tradycyjne witryny

W nowej perfumerii w Galerii Mokotów na klientów czekają specjalnie stworzone strefy: strefa Douglas Trendy, strefa pielęgnacyjna, gabinet SPA, strefa skin lab (gdzie przeprowadzamy bezpłatne badanie skóry i udzielamy konsultacji w sferze pielęgnacji skóry), strefa marek medycznych i naturalnych, niszowych zapachów, strefa makijażowa oraz chillout zone. Nowa perfumeria ma być nie tylko źródłem urodowych inspiracji, ale przede wszystkim ma zapewnić doznania zakupowe na najwyższym poziomie. Multimedialne rozwiązania widoczne są już z poziomu wejścia - ekrany led zastąpiły tradycyjne witryny, a wielkoformatowe wyświetlacze prezentują najnowsze trendy beauty. Nowa perfumeria to także ponad 300 marek.

Nowa Perfumeria Douglas w Galerii Mokotów znajduje się na parterze w tzw. strefie błękitnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.