REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

KFC stawia na nowy design restauracji

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 lis 2015 11:08
KFC stawia na nowy design restauracji
KFC stawia na nowy wystrój restauracji
KFC stawia na nowy design restauracji
KFC stawia na nowy design restauracji
KFC stawia na nowy design restauracji
KFC stawia na nowy design restauracji
KFC stawia na nowy design restauracji
KFC stawia na nowy design restauracji

W nowym wystroju działa już około 16 restauracji KFC w Polsce. Wszystkie nowo otwierane lokale posiadają nowoczesny design oraz otwartą kuchnię - mówi Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC na Europę Środkową.

REKLAMA

Jak wspomina Danielewicz, stopniowo remontowane są także już działające placówki. - Niestety nie w każdej możemy przeorganizować kuchnię. Proces zmiany wyglądu restauracji sieci zajmie z pewnością kilka lat. W przyszłym roku na pewno 1/3, a może i połowa lokali KFC w Polsce zyska nowy wygląd - zdradza prezydent marki KFC na Europę Środkową.

W nowej aranżacji wnętrza dominuje cegła, drewno i grafitowy kolor. - Chcieliśmy, aby nasze lokale były naturalne, tradycyjne, a przede wszystkim autentyczne, dlatego nie ma w nich plastiku - podkreśla Danielewicz. Projekt został opracowany wewnętrznie w strukturach AmRest. - Mamy specjalny dział, który koordynuje wizerunek lokali w naszych sieciach - nadmienia.

Pomysł na otwartą kuchnię w restauracjach KFC narodził się kilka lat temu przy okazji  otwarcia restauracji przy Trakcie Brzeskim, na trasie wylotowej  z Warszawy. - Ten lokal był dość długo testowany – zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie, czyli z udziałem naszych gości. Trochę czasu musiało upłynąć zanim to nowe know-how wprowadziliśmy do innych lokali - nadmienia Danielewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.