REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy

  • Autor: lazienka.pl
  • 09 lis 2017 10:42
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy
Showroom Gessi Milano. Fot. Gessi
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy

Coraz więcej marek łazienkowych swoje showroomy traktuje jako swoiste galerie sztuki, centra kultury, nastawione nie tyle na sprzedaż produktu, co umożliwienie interakcji z nim potencjalnym klientom. Tutaj można dotknąć i podziwiać wyposażenie łazienek oferowane przez daną markę, ale też usiąść, wypić kawę czy wziąć udział w edukacyjnych warsztatach.

REKLAMA

Taki, poniekąd kulturowy, charakter showroomów łazienkowych czuć szczególnie w mediolańskim showroomie producenta armatury Gessi, który mieści się... w budynku niegdyś służącym za kino. 

Salon firmowy ma imponujący metraż 1.500 metrów kwadratowych, kilka pięter i elegancką aranżację wnętrza, tworzącą adekwatne tło dla designerskich produktów włoskiego producenta wyposażenia łazienek.

Otwarty w marcu 2013 roku showroom jest położony w niezwykłej lokalizacji - w ekskluzywnej dzielnicy modowej, w historycznym budynku, w którym mieściło się niegdyś kino. Przestrzeń poddano radykalnej metamorfozie, tworząc wnętrze, którego odwiedzający mogą "zanurzyć" się w naturze.

Towarzysząca gościom showroomu wyjątkową atmosferę tworzą materiały wykończeniowe, takie jak drewno, marmur, stara cegła czy eleganckie tapety. Wrażenie przestrzeni wellness potęguje zieleń porastająca ściany w formie wertykalnych ogrodów, a także nastrojowe oświetlenie gwarantujące wyjątkowo ekspozycję poszczególnym produktom. 

W założeniu firmy, obiekt miał być czymś więcej niż typowym showroomem, swoistym laboratorium pomysłów (concept lab) urządzonym w stylu luksusowego loftu, wyposażonego w nowoczesne technologie audiowizualne. Showroom ma służyć za miejsce spotkań biznesowych, lokalizację rozmaitych eventów - od promocji książek po pokazy mody. Na gości czekają nie tylko efektowne wnętrza i armatura, ale również elegancki bar w holu budynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY