REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy

  • Autor: lazienka.pl
  • 09 lis 2017 10:42
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy
Showroom Gessi Milano. Fot. Gessi
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy
Kiedyś kino, dziś showroom. Gessi pokazuje swój salon firmowy

Coraz więcej marek łazienkowych swoje showroomy traktuje jako swoiste galerie sztuki, centra kultury, nastawione nie tyle na sprzedaż produktu, co umożliwienie interakcji z nim potencjalnym klientom. Tutaj można dotknąć i podziwiać wyposażenie łazienek oferowane przez daną markę, ale też usiąść, wypić kawę czy wziąć udział w edukacyjnych warsztatach.

REKLAMA

Taki, poniekąd kulturowy, charakter showroomów łazienkowych czuć szczególnie w mediolańskim showroomie producenta armatury Gessi, który mieści się... w budynku niegdyś służącym za kino. 

Salon firmowy ma imponujący metraż 1.500 metrów kwadratowych, kilka pięter i elegancką aranżację wnętrza, tworzącą adekwatne tło dla designerskich produktów włoskiego producenta wyposażenia łazienek.

Otwarty w marcu 2013 roku showroom jest położony w niezwykłej lokalizacji - w ekskluzywnej dzielnicy modowej, w historycznym budynku, w którym mieściło się niegdyś kino. Przestrzeń poddano radykalnej metamorfozie, tworząc wnętrze, którego odwiedzający mogą "zanurzyć" się w naturze.

Towarzysząca gościom showroomu wyjątkową atmosferę tworzą materiały wykończeniowe, takie jak drewno, marmur, stara cegła czy eleganckie tapety. Wrażenie przestrzeni wellness potęguje zieleń porastająca ściany w formie wertykalnych ogrodów, a także nastrojowe oświetlenie gwarantujące wyjątkowo ekspozycję poszczególnym produktom. 

W założeniu firmy, obiekt miał być czymś więcej niż typowym showroomem, swoistym laboratorium pomysłów (concept lab) urządzonym w stylu luksusowego loftu, wyposażonego w nowoczesne technologie audiowizualne. Showroom ma służyć za miejsce spotkań biznesowych, lokalizację rozmaitych eventów - od promocji książek po pokazy mody. Na gości czekają nie tylko efektowne wnętrza i armatura, ale również elegancki bar w holu budynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.