REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli

  • Autor: PropertyDesign.pl / KL
  • 01 paź 2019 09:00
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli
Kiedyś pod krawatem, dziś w trampkach. Lobby w nowej roli

Remodeling, nowe koncepty, fokus na lifestyle i miksowanie stref - obecny rynek projektów komercyjnych zmienia dotychczasowe pojmowanie i wygląd lobby o sto osiemdziesiąt stopni. Zapomnijmy o monumentalizmie, przeskalowaniu oraz stylu formalnym. Czas wrzucić na luz! Najnowsze projekty hotelowych i biurowych lobby to tylko potwierdzenie tezy, że rynkiem rządzą millenialsi i pokolenie Z.

REKLAMA

Inwestorze, opowiedz mi bajkę

Hotelowe i biurowe lobby to także świetne miejsce na popularny w dzisiejszych czasach storytelling. Wyjątkowe historie chwytają odwiedzających nie tylko za serce, ale także – co najważniejsze dla inwestorów – za kieszenie. - Storytelling tworzy się poprzez połączenie elementów wystroju wnętrza z opowieścią pracowników hotelu – recepcjonistów, barmanów, kelnerów. Ta historia musi być spójna z tym, czego gość doświadcza podczas całego pobytu w obiekcie. Przykład? Motto Vienna House to “endless exploration”, dlatego w lobby obiektów Vienna House Easy goście znajdują mapy okolicy z zaznaczonymi ciekawymi miejscami do odwiedzenia, a w hotelach Vienna House odkrywają sztukę współczesną – mówi Katarzyna Niezgoda.

- Opowiadanie historii jest stare jak świat. Ludzie je uwielbiają – świadczy o tym rosnąca popularność dobrych seriali i filmów. Kluczem przy inwestycji hotelowej jest takie opowiedzenie historii, aby była prawdziwa i wywołująca emocje. Nieraz obserwuję przerysowane opowieści i zbyt dosłowne traktowanie symboli – nikogo już nie bawi fototapeta ze zdjęciem mostu ani czarno-białe fotografie starówki. Jeśli storytelling to bardziej „Stranger Things” niż „Na Wspólnej”, bardziej „House of Cards” niż „Niewolnica Isaura”. Storytelling to potężne narzędzie. Naszą ulubioną odmianą jest nostalgia. Każdy kocha lata 70., 80., 90.,wracamy do dzieciństwa, do szczególnych wspomnień, przeżyć. Takie odwołania w hotelach i biurach działają cuda – mówi Piotr Kalinowski.

Sztuka obowiązkowo widziana

Rzeźba, obraz, instalacja artystyczna, mural – chyba każdy choć raz widział jedną z tych rzeczy w lobby biura czy hotelu. Kiedyś były to miłe dla oka dodatki, dziś – jak się okazuje – pozycje obowiązkowe. O takich artystów jak Olka Osadzińska, czy Tytus Brzozowski zabiegają najwięksi inwestorzy. – Współpraca z lokalnymi artystami stała się nowym standardem. Sztuka nie jest już tylko upiększającym suplementem, ale nieodzownym elementem podkreślającym indywidualny charakter wnętrza - podkreśla Michał Ścieszka. Jego zdanie podziela Piotr Kalinowski. - Żyjemy w czasach kultury wizualnej, gdzie wiadomość jest przekazywana natychmiast za pomocą postów na Instagramie i zdjęć komórką, czy filmików wysyłanych do znajomych i rodziny. Ludzie mają też naturalną ciekawość odkrywania, a dobra sztuka wzmaga ciekawość. Stawiajmy na artystów. Dzięki ruchowi street artu, sztuka jest teraz wszędzie – mówi architekt.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.