REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Kiedyś projekty dla Giorgio Armani i Kenzo. A teraz kolekcja... grafik

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 28 cze 2016 09:49
Kiedyś projekty dla Giorgio Armani i Kenzo. A teraz kolekcja... grafik
Glamora grafika ścienna projektu fot. Karima Rashida
Kiedyś projekty dla Giorgio Armani i Kenzo. A teraz kolekcja... grafik
Kiedyś projekty dla Giorgio Armani i Kenzo. A teraz kolekcja... grafik
Kiedyś projekty dla Giorgio Armani i Kenzo. A teraz kolekcja... grafik
Kiedyś projekty dla Giorgio Armani i Kenzo. A teraz kolekcja... grafik
Kiedyś projekty dla Giorgio Armani i Kenzo. A teraz kolekcja... grafik
Kiedyś projekty dla Giorgio Armani i Kenzo. A teraz kolekcja... grafik
Kiedyś projekty dla Giorgio Armani i Kenzo. A teraz kolekcja... grafik

Karim Rashid uznawany jest za jednego z najbardziej kreatywnych designerów swojego pokolenia. Ostatnio zaprojektował Multiverse - kolekcję grafik ściennych dla włoskiej marki Glamora. Kilkanaście wzorów stanowi kwintesencję jego twórczości, którą definiują futurystyczne kształty, nieszablonowość i zabawa intensywną kolorystyką.

REKLAMA

Karim Rashid powszechnie uznawany jest za jednego z najbardziej kreatywnych projektantów swojego pokolenia. Magazyn Time określił go najsławniejszym projektantem obu Ameryk. Znany jest ze swojej słabości do różowych i białych ubrań. Jego wyobraźnia wydaje się nie mieć granic. Urodził się w Egipcie, wychował w Kanadzie, ale mieszka i tworzy w Nowym Jorku, który uważa za kreatywne centrum świata.

Designer na swoim koncie ma kilka tysięcy projektów. Jego klientami byli m.in. Giorgio Armani, Kenzo, Alessi czy Swarovsky. Jest wszechstronnym projektantem. W swoim portfolio ma projekty wnętrz domowych, hoteli i restauracji, całych budynków, ale także alkoholu, seks shopu czy włazu do studzienki, który znajdziemy na ulicach Nowego Jorku. Jego prace są częścią 20 stałych ekspozycji na całym świecie, m.in. w muzeum sztuki współczesnej w nowojorskim MoMA, czy SFMOMA w San Franci-sco oraz francuskim centrum Pompidou.

Znakami firmowymi Karima Rashida są futurystyczne kształty i intensywne kolory. Kocha kolor, ale nie czarny. Twierdzi, że w czasach kiedy piksele pozwalają na wykreowanie 2 milionów kolorów, powinniśmy tym bardziej je celebrować. Ilustruje to jeden z jego najmłodszych projektów artystycznych - kolekcja grafik ściennych przygotowanych dla włoskiej marki Glamora. Kolekcja Multiverse liczy łącznie 15 wzorów. Jest pełna geometrycznych motywów, biomorficznych kształtów, słynnych krzywizn i optycznych złudzeń. Grafiki przygotowane zostały z myślą o nowoczesnych przestrzeniach, w których będą kontrapunktem do monochromatycznego wystroju. Wybrana ściana wykończona grafiką Karima Rashida przypomina wielkoformatowe graffiti i stanowić może dekorację holu czy biura.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.