REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Kolor ma znaczenie. Szczególnie w... sklepie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 26 lis 2019 11:26
Kolor ma znaczenie. Szczególnie w... sklepie
fot. mat. prasowe Trilux

Dużo mówi się o zastosowaniu kolorów w konstrukcji POS-ów w celu zwracania uwagi i budowania pozytywnych doświadczeń zakupowych. Stosunkowo rzadko jednak kolor wykorzystywany jest jako wsparcie orientacji w sklepie i wyróżnik poszczególnych działów. Na takie rozwiązanie zdecydowano się w markecie Edeka Süllau w Mölln.

REKLAMA

Grupa Edeka to potentat niemieckiego segmentu FMCG z roczną sprzedażą na poziomie 53,6 mld euro; 376 tys. pracowników i rocznym wzrostem na poziomie 3,2 proc. By sprawnie operować w całym kraju, z wykorzystaniem specjalistycznej wiedzy o miejscowych produktach i specyfice krajów związkowych, firma powołała spółki-córki zajmujące się poszczególnymi regionami. Te z kolei działają we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami. Na północy Niemiec, w podlegającym spółce Edeka Nord kraju związkowym Schleswig-Holstein jako jedno z tego rodzaju partnerstw działa Edeka Süllau. Pod tą marką funkcjonuje łącznie 5 sklepów, w tym otwarty jesienią 2018 roku market w miejscowości Mölln.

Charakterystyka obiektu

Sklep w Mölln ma powierzchnię liczącą 2,5 tys. mkw. Mieści się na niej około 30 tys. produktów ze stałej oferty i rotujące co tydzień towary dostępne w ramach czasowych promocji. Po rozbudowie ukończonej w 2018 r. placówkę wyróżnia duży dział owoców i warzyw, bar sushi oraz własna wędzarnia z przeszkloną szafą, do której można zajrzeć i oglądać, jak kruszeje mięso. Chlubą marketu jest także dział z winem z wykwalifikowaną obsługą, chętnie udzielającą porad i rozmawiającą z klientami na temat dostępnych trunków i częstującą nimi konsumentów. – W ostatnich latach, charakteryzujących się rozwojem sprzedaży produktów spożywczych przez Internet, w sklepach stacjonarnych coraz częściej tworzy się działy, które wnoszą do tradycyjnych zakupów dodatkową wartość. Mogą oddziaływać na konsumentów wieloma zmysłami czy po prostu umilać zakupy smaczną przekąską – wszystko, by wizyta w placówce dobrze się kojarzyła i by klienci chcieli dzięki temu do niej wracać – mówi Filip Gabryelczyk, menadżer sprzedaży segmentu retail Trilux Polska.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.