REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Koncept przyszłości, który zaskoczy nawet designerów

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 11 sie 2017 12:01
Koncept przyszłości, który zaskoczy nawet designerów
Warsaw Concept Store fot. mat. prasowe
Koncept przyszłości, który zaskoczy nawet designerów
Koncept przyszłości, który zaskoczy nawet designerów

W warszawskiej Galerii Mokotów w strefie The Designer Gallery został otwarty concept store - Warsaw Concept Store. Jak przekonują autorzy sklepu jest to koncept przyszłości, który został opracowany w unikalnej, autorskiej formule.

REKLAMA

To kreatywna przestrzeń o powierzchni ponad 320 mkw. w której można kupić najnowsze kolekcje starannie wyselekcjonowanych polskich topowych projektantów. Projekt Warsaw Concept Store został zrealizowany przez firmę Pink Creative Group odpowiedzialną za pomysł, realizację konceptu oraz opracowanie strategii. 

- Koncept WCS jest konceptem przyszłości. W swojej unikalnej autorskiej formule dopracowywanej przez kilka lat (jest to nasza kolejna realizacja projektu z zakresu butików multibrandowych z polskimi projektantami) zawiera wszelkie niezbędne cechy sklepu przyszłości. Projektanci których zaprosiliśmy do współpracy na stałe będą uczestniczyć w życiu i tworzeniu Warsaw Concept Store. Będą się tu odbywały cykliczne warsztaty z ekspertami z branży fashion z zakresu stylizacji, nowych trendów, beauty mówiące o innowacyjnych technikach i nowinkach pielęgnacyjnych,czy z komponowania własnych zapachów oraz designu - podkreśla Hubert Szumski, współwłaściciel Pink Creative Group.

Autorska koncepcja aranżacji butiku zakłada zupełnie nowy podział przestrzeni. Znajdują się tu strefy: Fashion – dedykowana projektantom, Design – przeznaczona dla firm związanych z wzornictwem przemysłowym oraz Beauty – poświęcona markom kosmetycznym. Założeniem WCS jest dynamiczny rozwój oraz bieżące odpowiadanie na potrzeby klientów. I tak w ofercie Design pojawiły się np. takie marki, jak BoConcept, Vista Alegre i JUKO Green Design.

Pomysłodawcy zapowiadają dalszy dynamiczny rozwój konceptu poprzez ekspansją na inne miasta oraz poszerzanie wachlarzu dostępnych marek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.