REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Koncept przyszłości, który zaskoczy nawet designerów

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 11 sie 2017 12:01
Koncept przyszłości, który zaskoczy nawet designerów
Warsaw Concept Store fot. mat. prasowe
Koncept przyszłości, który zaskoczy nawet designerów
Koncept przyszłości, który zaskoczy nawet designerów

W warszawskiej Galerii Mokotów w strefie The Designer Gallery został otwarty concept store - Warsaw Concept Store. Jak przekonują autorzy sklepu jest to koncept przyszłości, który został opracowany w unikalnej, autorskiej formule.

REKLAMA

To kreatywna przestrzeń o powierzchni ponad 320 mkw. w której można kupić najnowsze kolekcje starannie wyselekcjonowanych polskich topowych projektantów. Projekt Warsaw Concept Store został zrealizowany przez firmę Pink Creative Group odpowiedzialną za pomysł, realizację konceptu oraz opracowanie strategii. 

- Koncept WCS jest konceptem przyszłości. W swojej unikalnej autorskiej formule dopracowywanej przez kilka lat (jest to nasza kolejna realizacja projektu z zakresu butików multibrandowych z polskimi projektantami) zawiera wszelkie niezbędne cechy sklepu przyszłości. Projektanci których zaprosiliśmy do współpracy na stałe będą uczestniczyć w życiu i tworzeniu Warsaw Concept Store. Będą się tu odbywały cykliczne warsztaty z ekspertami z branży fashion z zakresu stylizacji, nowych trendów, beauty mówiące o innowacyjnych technikach i nowinkach pielęgnacyjnych,czy z komponowania własnych zapachów oraz designu - podkreśla Hubert Szumski, współwłaściciel Pink Creative Group.

Autorska koncepcja aranżacji butiku zakłada zupełnie nowy podział przestrzeni. Znajdują się tu strefy: Fashion – dedykowana projektantom, Design – przeznaczona dla firm związanych z wzornictwem przemysłowym oraz Beauty – poświęcona markom kosmetycznym. Założeniem WCS jest dynamiczny rozwój oraz bieżące odpowiadanie na potrzeby klientów. I tak w ofercie Design pojawiły się np. takie marki, jak BoConcept, Vista Alegre i JUKO Green Design.

Pomysłodawcy zapowiadają dalszy dynamiczny rozwój konceptu poprzez ekspansją na inne miasta oraz poszerzanie wachlarzu dostępnych marek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY