REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

L'Occitane i Promod w nowej odsłonie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 21 lip 2016 09:52
 L'Occitane i Promod w nowej odsłonie
fot. materiały prasowe
 L'Occitane i Promod w nowej odsłonie
 L'Occitane i Promod w nowej odsłonie

Firma Sestore, specjalizująca się w modernizacji i wykończeniach sklepów sieciowych, realizuje projekty dla sieci Promod oraz L'Occitane w kilku polskich miastach.

REKLAMA

Nowy sklep Promod o powierzchni ok. 155 metrów będzie znajdować się w powstającej obecnie Galerii Posnania, jednym z największych centrów handlowych w kraju. Lokal będzie się wyróżniał unikatową witryną o wysokości 8 metrów – jedyną tego rodzaju w sklepach tej marki w Polsce.

- Realizacja prac w tej lokalizacji stanowi wyzwanie, ale też wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że jako młoda firma, partycypujemy w tym przedsięwzięciu – mówi Tomasz Szatkowski, dyrektor ds. rozwoju Biznesu Sestore.

Prace budowlane ruszyły 20 czerwca, a ich zakończenie jest planowane ok. 15 sierpnia. Sklep zostanie otwarty dla klientów w październiku, gdy całe centrum Posnania rozpocznie działalność.

Kolejne projekty dla L'Occitane

Sestore zbuduje w Posnanii także nowy salon sieci L'Occitane. Obecnie trwają uzgodnienia dotyczące projektu, a następnie zostanie określony termin rozpoczęcia prac. Prace projektowe trwają także w Atrium Promenada w Warszawie, gdzie realizacja inwestycji zacznie się we wrześniu.

W ostatnich dniach rozpoczęła się również modernizacja salonu tej marki w Galerii Krakowskiej. Z kolei 1 sierpnia ruszy budowa w centrum Manufaktura w Łodzi. W obu przypadkach istniejące lokale zostaną rozebrane praktycznie w całości, a na ich miejsce powstaną nowe sklepy.

- Sestore, jako generalny wykonawca, jest odpowiedzialny za całość prac. W zakres zleceń wchodzą prace budowlane, elektryczne i sanitarne m.in. dotyczące wentylacji i klimatyzacji. Klient otrzyma sklepy „pod klucz”, gotowe do otwarcia dla odwiedzających – wyjaśnia Tomasz Szatkowski.

L'Occitane przywiązuje dużą wagę do ochrony środowiska. Podczas modernizacji zostaną więc wykorzystane tylko materiały, których wytworzenie lub użycie nie wywiera negatywnego wpływu na otoczenie.

Współpraca z L'Occitane trwa od jesieni 2015 roku. Sestore wykonał już modernizację dwóch placówek w Warszawie: w Galerii Mokotów i Sadyba Best Mall oraz jednej w Silesia City Center w Katowicach.

Przedsezonowy lifting sklepów

Okres wiosenny był dla Sestore czasem intensywnych prac w zakresie modernizacji i rewitalizacji obiektów. Sieci handlowe i sklepy przygotowywały się w ten sposób do sezonowych wyprzedaży.

- Klienci zlecali kompleksowe odświeżenie sklepów, chcąc zadbać o ich wizerunek i zachęcić kupujących do odwiedzin w czasie przecen – dodaje Tomasz Szatkowski. Z usług skorzystały takie marki, jak m.in. Orsay czy Grupa Inditex.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY