REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 lut 2018 10:08
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Lada Mebelux fot. Mat. Everspace
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne
Liczy się pierwsze wrażenie. Designerskie lady recepcyjne

Komunikacja wizualna tworzy jeden z pośrednich wizerunków firmy. To, co komunikujemy na zewnątrz, powinno być spójne oraz autentyczne z wewnętrznym duchem marki. Równie, jeśli nie bardziej istotne, jest miejsce bezpośredniego kontaktu z przedsiębiorstwem.

REKLAMA

Siedziba, gabinet, budynek – tu, klient spotyka się face to face z marką, jej pracownikami i atmosferą. Jak twierdzą psycholodzy, kluczowe są pierwsze sekundy kontaktu. Po przekroczeniu progu, zazwyczaj naszym oczom ukazuje się punkt recepcyjny. To serce firmy, które można porównać do salonu w domu. Warto dołożyć wszelkich starań, by firmowa recepcja była efektowny. Pierwsze wrażenie trudno jest zmienić, to nie lada wyzwanie.

Spójność

Recepcja to jedna z wizytówek firmy. Jej wygląd powinien być spójny z całą koncepcją i wizerunkiem marki. Lada recepcyjna nie może odstraszać klientów kolorem, kształtem, swoją krzykliwością czy intensywnością. Z drugiej strony, nie może być niewidoczna. Dobry punkt recepcyjny powinien być kumulacją wartości oraz „przystawką” prezentującą stylistykę marki. Niespójny z charakterem firmy punkt recepcyjny może już na starcie wywołać negatywne odczucia u klienta. Brak spójności może bowiem podważać wiarygodność. Trzeba jednak uważać na przerost formy nad treścią. Gdy chcemy połączyć zbyt wiele elementów, łatwo jest popaść w przesyt. Pamiętajmy: mniej, znaczy więcej.

Klasyka zawsze się obroni

Kiedy nie jesteśmy w stanie zdecydować się na jednolitą koncepcję, wówczas sprawdzi się wybór ponadczasowej klasyki. Warianty unikatowe i ponadczasowe obronią się w każdym miejscu i czasie. Wśród takich rozwiązań jest na przykład drewno. Drugą propozycją jest ogólnopojęty minimalizm. Stonowana kolorystyka i proste formy zawsze się sprawdzą i będą pozytywnie przyjęte. Unikajmy krzykliwych i intensywnych barw, ponieważ będą rozpraszać uwagę gości i sprawiać wrażenie chaosu. Bezpieczniej jest zaprezentować mniej, niż zostać posądzonym o brak gustu czy kicz.

Francja elegancja

Recepcja to najbardziej reprezentacyjne miejsce w firmie. Ma zachęcić klientów do skorzystania z usług, a partnerów do współpracy. Warto przywitać gości stylowo, tak, by zostali z nami na dłużej. Współczesne wzornictwo staje na wysokości zadania, a nowoczesny design budzi podziw i zostaje w pamięci na dłużej. Podążanie za trendami na pewno zostanie zauważone przez gości i zrobi na nich ogromne wrażenie.

Naturalnie

W pobliżu lady recepcyjnej powinniśmy zadać o obecność zieleni. Jak wiadomo, wpływa ona pozytywnie na odbiór i nas samych. Zielone akcenty uspokajają oraz skracają dystans pomiędzy klientem a marką. Tworzą przytulny i domowy klimat. Ponadto, rośliny poprawiają także jakość powietrza, co szczególnie w dużych miastach jest ostatnio na wagę złota.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.