REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Lobby biurowe na miarę XXI wieku

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 24 paź 2018 14:17
Lobby biurowe na miarę XXI wieku
TAURUS fot. JMW Architekci
Lobby biurowe na miarę XXI wieku
Lobby biurowe na miarę XXI wieku
Lobby biurowe na miarę XXI wieku
Lobby biurowe na miarę XXI wieku
Lobby biurowe na miarę XXI wieku
Lobby biurowe na miarę XXI wieku
Lobby biurowe na miarę XXI wieku
Lobby biurowe na miarę XXI wieku

Miejsce wizytówka, najczęściej i najliczniej odwiedzane. Wrażenie jakie sprawi na klientach i kontrahentach często decyduje o tym jak potoczą się dalej biznesowe rozmowy. Nic więc dziwnego, że każdemu właścicielowi biura zależy na tym, żeby prezentowało się efektownie i elegancko. Tak też było w przypadku austriackiego inwestora Immofinanz, właściciela kompleksu Empark Mokotów Business Park. Reprezentacyjne części swoich czterech budynków zdecydował się oddać w ręce pracowni JMW Architekci.

REKLAMA

Immofinanz zarządza budynkami komercyjnymi od lat na europejskich rynkach, również w Polsce. Priorytetowy cel jaki stawia sobie firma to przede wszystkim zadowolenie klienta. Dlatego austriacki inwestor dba, aby przestrzenie biurowe, które wynajmuje były zawsze na najwyższym poziomie, a ich modernizacja przebiegała w zgodzie z najnowszymi trendami. Tak było i tym razem. Decyzja o „odświeżeniu” wnętrz, a zwłaszcza części reprezentacyjnych czterech budynków: Taurus, Orion, Sirius i Saturn, zapadła szybko. Ogłoszony przetarg na modernizację pomieszczeń wygrała warszawska pracownia JMW Architekci. — Ich oferta była najlepsza - mówi właściciel Empark-u — i doskonale opracowana koncepcyjnie. Inwestor dobrze znał wcześniejsze realizacje pracowni bo miał okazję współpracować z architektami przy poprzednich zleceniach. Zaufanie było pełne po obu stronach.

Tym razem dla Immofinanz zdecydowali się podjąć rewitalizacji wnętrz lobby wejściowego w wyznaczonych budynkach kompleksu. Podczas modernizacji przyświecał im jeden, ważny cel: trzymać się pierwotnej wizji projektu wnętrz spójnego z architekturą budynków i zachować zamysł architektów sprzed kilkunastu lat. — Niektóre materiały wykończeniowe zestarzały się, ale te naturalne jak kamień na ścianach i posadzkach przetrwały próbę czasu nabierając szlachetnej patyny - wyjaśnia Łukasz Michalski. — Chcieliśmy je uratować i wydobyć ich nową jakość. Dlatego zdecydowali się na proste, ale skuteczne zabiegi restauratorskie: gruntowne czyszczenie, polerowanie, wymianę fug. Konserwatorskie działania przyniosły zamierzony efekt również w przypadku elementów z naturalnego drewna. Dawne przestrzenie nabrały nowego blasku. Teraz wystarczyło zaaranżować je i urządzić zgodnie z najnowszymi trendami, żeby zyskały elegancki, reprezentacyjny charakter.

Współczesne budynki biurowe to nie tylko nowoczesne, zaawansowane technologicznie systemy, ale przyjazne dla ludzi, ciepłe, pięknie urządzone przestrzenie. JMW Architekci wiedzą o tym najlepiej. Za ich doświadczeniem stoi nie tylko ilość rekomendacji, ale przede wszystkim zadowoleni użytkownicy projektowanych przez nich biur. Inspiracją dla części recepcyjnych każdego z budynków były strefy lobby najlepszych na świecie hoteli butikowych. Taka hotelowa estetyka wprowadza, jak mówią architekci, mniej formalny charakter, sprzyja luźniejszej atmosferze, przy jednoczesnym zachowaniu eleganckiego charakteru i szyku. We wszystkich modernizowanych wnętrzach pojawią się zatem nowe lampy i meble: wygodne fotele i pufy oraz stoliki kawowe. Wraz z nimi do wnętrz wkroczą zdecydowane, ale nie natarczywe kolory i przede wszystkim dobra energia. Takie przytulne, klimatyczne „miejscówki”, z kameralnym oświetleniem, pięknymi dywanami, ciekawie umeblowane, sprzyjają swobodnym rozmowom. Tu każdy chętnie wejdzie, usiądzie, zaprosi gości na spotkanie w przyjaznym otoczeniu.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.