REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Łódzkie zabytki promowane przez designerskie... rajstopy

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 14 lis 2017 14:04
Łódzkie zabytki promowane przez designerskie... rajstopy
Fot. materiały prasowe
Łódzkie zabytki promowane przez designerskie... rajstopy

Powstała z miłości do Łodzi, włókienniczej historii miasta i kobiet, które ją tworzyły. Łódzka Rajtuza podbija serca płci pięknej i wzbudza zainteresowanie mediów. Od początku listopada w Smart Office, można obejrzeć zdjęcia i grafiki ukazujące realizacje marki, a wszystko w ramach akcji #ŁÓwca pomysłów, mającej na celu pokazywanie projektów osób zajmujących się sektorem kreatywnym w Łodzi. Jak powstała Łódzka Rajtuza? Kto i dlaczego wymyślił lokalne rajstopy? Już 21 listopada, o godzinie 18:00 w Smart Office, odbędzie się spotkanie z zarządzającym działem marketingu marki – Sebastianem Krajdą, który podzieli się inspirującą historią projektu.

REKLAMA

Łódzka Rajtuza to marka firmy Gabriella, która powstała w 1996 roku. Początkowo produkowała klasyczne artykuły, jednak z czasem asortyment poszerzono o ciekawe wzornictwo. Przełomowym momentem było powstanie submarki lokalnej, czyli Łódzkiej Rajtuzy. Pierwszym produktem z nowej linii były Rajtuzy z Miasta Łodzi, przedstawiające najważniejsze zabytki miasta: bramę przy byłych zakładach Izraela Poznańskiego, pomnik Tadeusza Kościuszki na placu Wolności oraz fabryki przemysłowej dzielnicy Księży Młyn. Kolejne były Rajtuzy Fabryczne, bawełniane torby na ramię z hasłem „Z Miasta Łodzi się pochodzi” oraz Rajtuzy Awangardowe, inspirowane twórczością Władysława Strzemińskiego. W krótkim czasie marka zdobyła spore grono zwolenników i zaczęła poszerzać swoją ofertę o Rajtuzy Stołeczne, czy Rajtuzy Ślónskie, wypływając tym samym na rynek ogólnopolski.

O tym w jaki sposób promować lokalną markę i budować jej historię opowie Sebastian Krajda – szef działu marketingu firmy Gabriella.

– Mocno identyfikuję się z Łodzią i m.in. to było bezpośrednią przyczyną powstania Rajtuz z Miasta Łodzi. Bardzo dobre przyjęcie tych wzorów na rynku, spowodowało, że postanowiliśmy stworzyć podobne projekty dla regionu śląskiego i stolicy – mówi Krajda.

#ŁÓwca pomysłów

Wszyscy zainteresowani historią Łódzkiej Rajtuzy, będą mogli ją usłyszeć podczas spotkania, już 21 listopada o godz. 18:00, w Smart Office w CH-R Sukcesja. Uczestnicy dowiedzą się, jak to wszystko się zaczęło oraz w jaki sposób marce udało się odnieść sukces komunikacyjny i wizerunkowy.

Od początku listopada w przestrzeni coworkingowej, można oglądać wystawę na temat Łódzkiej Rajtuzy, marki firmy Gabriella. Ekspozycja składa się ze zdjęć z sesji oraz grafik lokalnych rajstop, a także informacji o historii powstania marki.

#ŁÓwcapomysłów to akcja, w której co miesiąc w przestrzeni Smart Office przedstawiane są historie oraz realizacje łódzkich firm. To marki Łodzian, które ze względu na swoje działania i kreatywność, zasługują na szczególna uwagę.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.