REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Łódzkie zabytki promowane przez designerskie... rajstopy

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 14 lis 2017 14:04
Łódzkie zabytki promowane przez designerskie... rajstopy
Fot. materiały prasowe
Łódzkie zabytki promowane przez designerskie... rajstopy

Powstała z miłości do Łodzi, włókienniczej historii miasta i kobiet, które ją tworzyły. Łódzka Rajtuza podbija serca płci pięknej i wzbudza zainteresowanie mediów. Od początku listopada w Smart Office, można obejrzeć zdjęcia i grafiki ukazujące realizacje marki, a wszystko w ramach akcji #ŁÓwca pomysłów, mającej na celu pokazywanie projektów osób zajmujących się sektorem kreatywnym w Łodzi. Jak powstała Łódzka Rajtuza? Kto i dlaczego wymyślił lokalne rajstopy? Już 21 listopada, o godzinie 18:00 w Smart Office, odbędzie się spotkanie z zarządzającym działem marketingu marki – Sebastianem Krajdą, który podzieli się inspirującą historią projektu.

REKLAMA

Łódzka Rajtuza to marka firmy Gabriella, która powstała w 1996 roku. Początkowo produkowała klasyczne artykuły, jednak z czasem asortyment poszerzono o ciekawe wzornictwo. Przełomowym momentem było powstanie submarki lokalnej, czyli Łódzkiej Rajtuzy. Pierwszym produktem z nowej linii były Rajtuzy z Miasta Łodzi, przedstawiające najważniejsze zabytki miasta: bramę przy byłych zakładach Izraela Poznańskiego, pomnik Tadeusza Kościuszki na placu Wolności oraz fabryki przemysłowej dzielnicy Księży Młyn. Kolejne były Rajtuzy Fabryczne, bawełniane torby na ramię z hasłem „Z Miasta Łodzi się pochodzi” oraz Rajtuzy Awangardowe, inspirowane twórczością Władysława Strzemińskiego. W krótkim czasie marka zdobyła spore grono zwolenników i zaczęła poszerzać swoją ofertę o Rajtuzy Stołeczne, czy Rajtuzy Ślónskie, wypływając tym samym na rynek ogólnopolski.

O tym w jaki sposób promować lokalną markę i budować jej historię opowie Sebastian Krajda – szef działu marketingu firmy Gabriella.

– Mocno identyfikuję się z Łodzią i m.in. to było bezpośrednią przyczyną powstania Rajtuz z Miasta Łodzi. Bardzo dobre przyjęcie tych wzorów na rynku, spowodowało, że postanowiliśmy stworzyć podobne projekty dla regionu śląskiego i stolicy – mówi Krajda.

#ŁÓwca pomysłów

Wszyscy zainteresowani historią Łódzkiej Rajtuzy, będą mogli ją usłyszeć podczas spotkania, już 21 listopada o godz. 18:00, w Smart Office w CH-R Sukcesja. Uczestnicy dowiedzą się, jak to wszystko się zaczęło oraz w jaki sposób marce udało się odnieść sukces komunikacyjny i wizerunkowy.

Od początku listopada w przestrzeni coworkingowej, można oglądać wystawę na temat Łódzkiej Rajtuzy, marki firmy Gabriella. Ekspozycja składa się ze zdjęć z sesji oraz grafik lokalnych rajstop, a także informacji o historii powstania marki.

#ŁÓwcapomysłów to akcja, w której co miesiąc w przestrzeni Smart Office przedstawiane są historie oraz realizacje łódzkich firm. To marki Łodzian, które ze względu na swoje działania i kreatywność, zasługują na szczególna uwagę.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY