REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Makarun Spaghetti and Salad stawia na redesign marki

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 05 lut 2019 14:27
Makarun Spaghetti and Salad stawia na redesign marki
fot. mat. prasowe

W gliwickiej Galerii Forum otwarta zostanie nowa restauracja sieci Makarun Spaghetti and Salad, pierwsza po totalnym redesignie marki. - Nowy design Makaruna jest soczysty, świeży i optymistyczny. Nawiązuje do pochodzenia kuchni, którą oferujemy - mówi Katarzyna Pluciak, która będzie zarządzać lokalem.

REKLAMA

Właściciele, Maciej Rajewski, Katarzyna Pluciak i Magdalena Pluciak już po raz drugi zainwestowali w Makaruna. Na początku stycznia ruszył należący do nich lokal w Katowicach. Nowa restauracja powstająca w foodcourcie centrum handlowego w Gliwicach przyciąga uwagę klientów. Wzbudza też zainteresowanie konkurencji. Inwestora zaś to nie dziwi.

- Mam wrażenie, że Polacy są już znudzeni industrialnymi pomysłami architektów, w których dominują surowy beton i odkryte rury ozdobione paprotkami – ocenia Katarzyna Pluciak, która będzie zarządzać lokalem. – Nowy design Makaruna wyróżnia się na tym tle,  jest soczysty, świeży i optymistyczny. Nawiązuje do pochodzenia kuchni, którą  oferujemy.

Sieć przez ostatnie pół roku intensywnie pracowała nad nową koncepcją Makaruna, także wizualną. Jej właściciele są więc podekscytowani i z niecierpliwością czekają na pierwsze komentarze bywalców.

- Pomarańczowy Makarun wbił się już mocno w świadomość klientów. Nie tracąc więc tego, ciężko zdobytego zaufania i rozpoznawalności, chcielibyśmy teraz zaproponować coś bardziej wyrafinowanego – mówi Marcin Szworak, jeden ze współwłaścicieli marki Makarun Spaghetti and Salad. – Nadal będziemy podawać uczciwe włoskie pasty, ale sam proces ich przygotowywania będzie można zobaczyć. W gliwickim lokalu po raz pierwszy wprowadzimy live cooking. Pozostaniemy przy smakach i daniach, które nasi goście lubią najbardziej, ale serwować je będziemy w przyjemniejszych okolicznościach. Cieszy nas, że wprowadzane właśnie zmiany znalazły uznanie w oczach franczyzobiorcy, który od lat z powodzeniem zaangażowany jest w sektorze restauracyjnym.  

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.