REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Marka Douglas stawia na nowoczesny koncept. Jest innowacyjnie i designersko

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 18 wrz 2017 16:43
Marka Douglas stawia na nowoczesny koncept. Jest innowacyjnie i designersko
Douglas w Galeria Północna, fot. mat. prasowe
Marka Douglas stawia na nowoczesny koncept. Jest innowacyjnie i designersko
Marka Douglas stawia na nowoczesny koncept. Jest innowacyjnie i designersko
Marka Douglas stawia na nowoczesny koncept. Jest innowacyjnie i designersko
Marka Douglas stawia na nowoczesny koncept. Jest innowacyjnie i designersko
Marka Douglas stawia na nowoczesny koncept. Jest innowacyjnie i designersko

Za nami oficjalne otwarcie perfumerii Douglas w Galerii Północnej w Warszawie. Nowo otwarta salon to 128. sklep Douglas w Polsce. Do końca bieżącego roku planowane jest jeszcze otwarcie czterech nowych sklepów. Równocześnie stale modernizowane są istniejące.

REKLAMA

Nowa perfumeria zajmuje powierzchnię 322 mkw. i znajduje się na parterze Galerii Północnej. Perfumeria Douglas została zaaranżowana zgodnie z nowym wdrożonym w sieci w całej Europie na początku 2017 roku. Douglas jest teraz bliżej klienta, dlatego też została rozbudowana strefa warsztatów makijażowych i porad pielęgnacyjnych.

Nowoczesny charakter perfumerii podkreśla antracytowo-miętowa kolorystyka, innowacyjne rozwiązania multimedialne oraz ekrany i oświetlenie LED. Ponadto odpowiednio dobrane, eleganckie detale dodają wystrojowi przyjemnego charakteru i sprzyjającej zakupom atmosfery.

Jak informują przedstawiciele sieci, najważniejsze jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta, który robiąc zakupy, pragnie czuć się ekskluzywnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.