REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Marka Lavard stawia na nowy koncept. Tym razem zaskoczy w Libero

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 05 gru 2017 10:15
Marka Lavard stawia na nowy koncept. Tym razem zaskoczy w Libero
fot. mat. prasowe

Marka odzieżowa Lavard chce wprowadzić do katowickiego Libero nowy koncept otwierany w najlepszych galeriach w Polsce.

REKLAMA

Salon firmowy Lavard powiększa wynajętą wcześniej powierzchnię o 35 proc. i finalnie zajmie powierzchnię ponad 200 mkw., na której zaoferuje kolekcję damską i męską. Libero zostało zaprojektowane w taki sposób, by zaspokajało potrzeby odwiedzających w każdym obszarze, zarówno w zakresie zakupów, usług, rozrywki, jak i gastronomii.

- Libero promuje dobry styl bycia i codziennej elegancji, dlatego nie mogło nas tu zabraknąć. Zdecydowaliśmy się otworzyć większy salon z ofertą zarówno dla panów, jak i dla pań – mówi Jolanta Jasionowska-Kasiak, pełnomocnik ds. rozwoju sieci Lavard.

- Libero to strefa nowych doświadczeń, przede wszystkim zakupowych, dlatego nowy format marki Lavard doskonale wpisuje się w naszą modową propozycję. Przyszli odwiedzający to osoby o dużych wymaganiach i wysokich aspiracjach, którym zamierzamy sprostać. Ciężko pracujemy na to, aby spędzanie czasu w Libero było relaksem, a zakupy – przyjemnością – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.