REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Marka Solar postawiła na innowacyjne witryny sklepowe

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 18 lis 2019 14:24
Marka Solar postawiła na innowacyjne witryny sklepowe
fot. mat. prasowe
Marka Solar postawiła na innowacyjne witryny sklepowe
Marka Solar postawiła na innowacyjne witryny sklepowe
Marka Solar postawiła na innowacyjne witryny sklepowe
Marka Solar postawiła na innowacyjne witryny sklepowe

Marka Solar, od trzech dekad tworząca historię polskiej mody, stawia kolejny krok naprzód, prezentując innowacyjne witryny sklepowe. Nowy koncept to działanie w konsekwentnym rozwoju marki, spójne z jej charakterem.

REKLAMA

W bieżącym sezonie, w wybranych sklepach Solar, zostały zaaranżowane nowoczesne witryny, które natychmiast zwracają uwagę odwiedzających galerie, przyciągają nowych klientów oraz wszystkie osoby, dla których walory estetyczne są nieodłącznymi elementami podczas zakupów.

Do prezentacji ubrań marka wybrała podwieszane ekspozytory, czyli eleganckie i dopracowane w szczegółach torsy oraz dłonie manekinów. Niestandardowa koncepcja, dotychczas niespotykana w aranżacji witryn, daje wiele możliwości indywidualnego kreowania charakteru stylizacji. Na tak precyzyjnie wykonanych elementach marka prezentuje ubrania z aktualnej kolekcji, dodatkowo podkreślając ich wszechstronność – pod względem łączenia printów, struktur, tkanin i dzianin.

Wykorzystana w ekspozycji kolorystyka jest stonowana, utrzymana w neutralnej palecie barw, by na pierwszym planie zaakcentować mocne kolory zastosowane w bieżącej kolekcji. W celu uzyskania świeżego i awangardowego wyglądu, wykorzystano również złoto, które zdobi podwieszane elementy ekspozycji. Minimalistyczna stylistyka witryny nie tylko podkreśla walory produktów, ale również charakter marki, jej przejrzystą i spójną komunikację. Nowy koncept marki Solar inspiruje, emanuje kreatywną energią, a także łączy w sobie modę, design oraz sztukę.

Realizacja innowacyjnego projektu witryn pojawiła się już w wybranych galeriach handlowych, do których należą: Posnania oraz Plaza w Poznaniu, Galeria Młociny w Warszawie, Forum i Galeria Bałtycka w Gdańsku, a także Galeria Krakowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.