REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Markslöjd stawia na nowe koncepty sklepów

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 31 lip 2018 15:04
Markslöjd stawia na nowe koncepty sklepów
fot. mat. pras.

W 2018 r. Markslöjd rozpoczął nowy etap współpracy z salonami oświetleniowymi. Powstają sklepy partnerskie prezentujące najnowsze kolekcje marki Markslöjd i ich projektantów w nowych aranżacjach.

REKLAMA

Od początku roku w Polsce powstały cztery duże ekspozycje z oświetleniem. To element nowej koncepcji prezentacji produktów. Lampy przedstawiane są w naturalnych aranżacjach zgodnych z ich przeznaczeniem. Celem programu jest stworzenie bliższej współpracy i budowanie sieci salonów partnerskich. Główne korzyści to dostęp do szerszej oferty firmy oraz pełnej wiedzy na temat produktów.

Dotychczas nowe ekspozycje z lampami i dekoracjami Markslöjd pojawiły się w salonach Lamark w Rzeszowie, Artemodo w Lublinie oraz dwóch salonach Janex – w Koszalinie i Kołobrzegu.

Do końca września zostaną otwarte dwa kolejne salony partnerskie Markslöjd w Gdańsku i Poznaniu, a jeszcze w tym roku będzie ich już 10 w różnych miastach na terenie całego kraju. W oparciu o doświadczenia współpracy z pierwszymi salonami partnerskimi rozwijany będzie program budowania kompetencji handlowców i sprzedawców.

Idea sklepów patronackich marki Markslöjd to przede wszystkim możliwość nawiązania bliższych relacji z naszymi partnerami biznesowymi. Pokazujemy szwedzki design w najlepszym wydaniu, przeprowadzamy szkolenia produktowe dla sprzedawców i pomagamy w działaniach promocyjnych. Strefy z naszymi produktami będziemy regularnie odświeżać i mamy też pewność, że nasze lampy są dostępne dla klientów od ręki – powiedział Krzysztof Sandomirski, Dyrektor Zarządzający Markslöjd Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.