REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Mateusz Suda dla BoConcept

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 25 sty 2019 10:38
Mateusz Suda dla BoConcept
fot. Mat. BoConcept
Mateusz Suda dla BoConcept
Mateusz Suda dla BoConcept

Wyszukana forma i wysublimowane przeszycia inspirowane piłeczką tenisową. Dobry, duński design, jakość i funkcjonalność. Swój 10. jubileusz obchodzi właśnie fotel Imola - BoConcept Design Icon. Z tej okazji marka przygotowała limitowaną edycję mebla oraz jego artystyczną wersję, stworzoną przy współpracy Mateusza Sudy i BoConcept Warszawa.

REKLAMA

Minimalistyczny, funkcjonalny i ponadczasowy skandynawski design to domena BoConcept. Markę, działającą w Polsce od ponad 18 lat, wyróżnia innowacyjność, funkcjonalność, estetyka oraz wielopokoleniowa pasja. Jej misję stanowi szerzenie duńskiego wzornictwa w miejskim wydaniu, zakorzenionego w 67-letniej tradycji, a jednocześnie zgodnego z obowiązującymi trendami.

Historia BoConcept rozpoczęła się w 1952 r. w Danii. Dziś marka posiada blisko 300 salonów w ponad 60 krajach na całym świecie. Dzięki profesjonalnemu podejściu do Klienta osiągnęła status cenionej marki lifestylowej w detalicznej sprzedaży mebli z segmentu premium. Tworzy, produkuje i sprzedaje nowoczesne, designerskie meble, akcesoria i oświetlenie do domu oraz oferuje kompleksową usługę stylizacji wnętrz, postulując przestrzeń o unikatowym i indywidualnym charakterze.

Luksus na zamówienie

Swój 10. jubileusz obchodzi właśnie BoConcept Design Icon, czyli fotel Imola, zaprojektowany przez Henrika Pedersena. Podczas tworzenia tego ponadczasowego mebla projektant inspirował się jedną z dwóch wirujących połówek piłki tenisowej. Każda strona fotela sprawia wrażenie, jakby powstała z jednego kawałka, a miękkie, obłe kształty kontrastują z ostrymi krawędziami paneli bocznych. To nieszablonowe połączenie nadaje meblowi dramaturgii i wpływa na poczucie wizualnego komfortu. Fotel dostępny jest w pełnej gamie ponad 100 luksusowych tkanin i skór BoConcept. Klienci posiadają możliwość wyboru minimalistycznej lub obrotowej podstawy w kilku wariantach kolorystycznych. To wszystko sprawia, że Imola pozostaje ponadczasowa, opierając się trendom. Na całym świecie sprzedano już ponad 20 000 sztuk tego modelu.

Z okazji jubileuszu fotela marka przygotowała edycję limitowaną 600 egzemplarzy, wykonanych ręcznie w miękkim, czarnym aksamicie z matową podstawą. Do tej pory sprzedano ponad 300 sztuk – unikatowe modele wyposażone są dodatkowo w numerowaną tabliczkę, broszurę oraz certyfikat autentyczności. Dodatkowo BoConcept wyprodukowało miniaturowe wersje limitowanej edycji w skali 1:16, które służą jako upominek w niemalże 300 salonach marki na całym świecie.

Czerwień w odcieniu Imola

13 grudnia 2018 r. BoConcept Warszawa zaprezentowało nieszablonową, artystyczną odsłonę tego ikonicznego fotela. Jest to wyjątkowa wersja Imoli, zinterpretowana współcześnie za sprawą kooperacji BoConcept Warszawa oraz cenionego, wszechstronnie uzdolnionego projektanta mody, artysty działającego w obszarze nowych mediów, malarza i ilustratora – Mateusza Sudy. Jak podkreśla projektant, realizacja ta odnosi się do człowieka i jego emocji – ma za zadanie oddziaływać na odbiorców. Stanowi połączenie rynku komercyjnego ze sztuką wysoką, rzemiosła artystycznego ze sztuką użytkową. Na nowe wcielenie fotela składa się wyrazisty styl artystyczny Sudy (eksperymenty z fakturą i kolorem) oraz unikalny design BoConcept. Wzrok przyciąga intensywna, energetyczna czerwień materiału, oryginalność portretów kobiety oraz mężczyzny, a także charakterystyczna dla projektanta kreska.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.