REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 17 kwi 2019 15:44
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
fot. mat. prasowe
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie
Microsoft otworzył sklep przyszłości w Warszawie

Microsoft urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.

REKLAMA

- Dzisiaj prezentujemy po raz pierwszy fizyczną przestrzeń handlową Microsoft Store of the Future. To nieszablonowe podejście do transformacji cyfrowej w branży handlu detalicznego przedstawia ponad 30 różnych rozwiązań partnerów Microsoft. Chcemy inspirować, podpowiadać najbardziej innowacyjne scenariusze dla sieci handlowych i producentów, w których centrum jest klient. Głównym celem tego miejsca nie jest wcale prezentowanie samych technologii, ale prezentowanie gotowych scenariuszy prowadzących do zmiany kluczowych procesów w firmie – podkreśla Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions odpowiedzialny za sektor Retail & Consumer Goods w Microsoft.

Wychodząc naprzeciw transformacji rynku, wspólnie z ponad 30 partnerami oraz producentami dóbr szybko zbywalnych, oraz elektroniki użytkowej i sprzętu gospodarstwa domowego, takimi jak PepsiCo, L’Oréal czy BSH, Microsoft otwiera Store of the Future - pierwszą fizyczną przestrzeń handlową przyszłości. Jest to miejsce, które w namacalny sposób prezentuje scenariusze zastosowania technologii w szeroko pojętej branży handlu i usług.

Cyfrowa półka prawdę Ci powie

Przestrzenie handlowe i usługowe podlegają nieustannej ewolucji, która jest efektem nie tylko rosnących oczekiwań klientów, ale także przenikania doświadczenia klienta w fizycznej przestrzeni ze stałą obecnością w Internecie. Rosnąca popularność cyfrowych kanałów sprzedaży i kontaktu, w tym aplikacji mobilnych, wymuszają pełniejsze podejście do budowania świadomości produktów wśród konsumentów. Aby odpowiednio adresować tę kwestię, Microsoft realizuje nowe podejście do ewolucji przestrzeni handlowej i tzw. customer journey (ścieżka zakupowa klienta), łącząc pojedyncze rozwiązania od partnerów technologicznych firmy.

- Cyfrowe ekrany to jeden z kluczowych elementów podejścia customer journey, które odpowiadają za przyciągnięcie uwagi klienta. Wyświetlacze digital signage Samsung charakteryzują się doskonałą jakością obrazu i jasnością, dzięki czemu widoczne na nich treści są bardzo czytelne i atrakcyjne dla odbiorcy. Co ważne urządzenia Samsung przeznaczone do placówek handlowych są również przystosowane do pracy w trybie 16/7 czy nawet 24/7, co gwarantuje niezakłóconą pracę nawet w punktach działających całodobowo– powiedział Marcin Sas, Key Account Manager, Samsung Electronics Polska.

Dzięki technologii już teraz możliwy jest scenariusz, w którym klient sklepu podnosi szampon z półki i oprócz informacji o jego cenie czy składzie, dostaje na sąsiadującym ekranie podpowiedź, że do tego szamponu najlepiej pasuje konkretna odżywka i jeżeli zdecyduje się kupić je w zestawie, może liczyć na rabat.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.