REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Mieć czy być? Przy Złotej 44 rozmawiano o życiu w luksusie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 03 gru 2019 14:58
Mieć czy być? Przy Złotej 44 rozmawiano o życiu w luksusie
Konferencja przy Złotej 44. Fot. Materiały prasowe
Mieć czy być? Przy Złotej 44 rozmawiano o życiu w luksusie
Mieć czy być? Przy Złotej 44 rozmawiano o życiu w luksusie
Mieć czy być? Przy Złotej 44 rozmawiano o życiu w luksusie
Mieć czy być? Przy Złotej 44 rozmawiano o życiu w luksusie

Na pięćdziesiątym piętrze warszawskiego wieżowca Złota 44, w miejscu adekwatnym do jej tematyki, odbyła się konferencja poświęcona ekskluzywnym nieruchomościom i dobrom.

REKLAMA

Współorganizatorami konferencji byli: Złota 44 – właściciel budynku zlokalizowanego w sercu Warszawy, właśnie pod tym adresem oraz NO.44 – właściciel 72 apartamentów położonych w przedmiotowym budynku, przeznaczonych na najem długoterminowy.

Konferencję rozpoczął wykład pt. „Mieć czy Być” wygłoszony przez dr Jacka Santorskiego – psychologa biznesu, który przedstawił materialne i niematerialne aspekty luksusu. Punktem kluczowym jego rozważań było podkreślenie faktu, że aby zdecydować czy mieć czy być, należy najpierw „po mieć”. Przybliżył on determinanty sukcesu oraz specyfikę współczesnych trendów w zarządzaniu firmą, tak aby była ona jak najbardziej efektywna.

Pierwszy panel posłużył prezentacji rynku nieruchomości luksusowych w Polsce – zarówno apartamentów przeznaczonych na sprzedaż, jak i tych na wynajem. Wśród panelistów znaleźli się między innymi: Michał Skotnicki – Prezes Zarządu spółki Złota 44 i Dariusz Węglicki – Country Manager funduszu Catella. Dodatkowo w dyskusji, poprowadzonej przez Małgorzatę Dankowską – Partnera w TPA, głos zabierali Zbyszek Maćków – architekt – właściciel pracowni projektowej MPP oraz Ilona Stanik – przedstawiciel agencji pośrednictwa Hamilton May. Michał Skotnicki opowiedział o ogromnym potencjale rynku apartamentów luksusowych w Polsce, wskazując na niedoszacowane wartości i ciągle rosnące ceny. Dariusz Węglicki przedstawił zaś wynajem apartamentów jako alternatywę do ich kupna, angażującą jedynie niewielką część środków, które trzeba przeznaczyć na ich zakup.

Wszyscy paneliści podkreślili znaczenie takich elementów jak: nowoczesna architektura budynku, funkcjonalne i komfortowe wnętrza apartamentów, najwyższa jakość ich wykończenia. Ponadto zwrócili uwagę na dostępność dodatkowym usług, ze szczególnym podkreśleniem wagi strefy SPA, nowoczesności budynku przejawiającej się, miedzy innymi, w zastosowanych systemach zarządzania budynkiem BMS, możliwości ładowania samochodów elektrycznych czy też zastosowaniu proekologicznych rozwiązań.

W drugim panelu „Dobra luksusowe – rosnący rynek”, poprowadzonym przez przedstawiciela partnera konferencji miesięcznika Forbesdziennikarza Piotra Karnaszewskiego, uczestnicy dyskutowali o rynku innych dóbr luksusowych. W tym przypadku skład panelistów odzwierciedlał bogactwo i różnorodność tematyki. O inwestycjach w luksusowe wina opowiadał Andrzej Różycki – właściciel Sarwine. Z kolei rosnący rynek samolotów i helikopterów przedstawił Jarosław Przybyła – Prezes Cirrus Aircraft. Wypoczynkowi zamożnych Polaków poświęcił swoją wypowiedź Krzysztof Zapletal – dyrektor sprzedaży w Carter, d. Luxury Travel. Wreszcie o tym, czego i jakich inwestycji oczekują majętni Polacy, opowiadał Tomasz Budziak – partner zarządzający w KBA odpowiedzialny za rynek Family office i doradzający klientom w zakresie sukcesji rodzinnej.

W konferencji wzięło udział około 100 uczestników – dziennikarzy, pośredników nieruchomości i specjalistów z rynku nieruchomości, którzy na koniec, w trakcie lunchu toczyli twórcze dyskusje kontynuując tematykę konferencji.

Luksusowy jak żaden inny, apartamentowiec przy Złotej 44 w Warszawie, został zaprojektowany przez światowej sławy architekta Daniela Libeskinda. Wieża oferuje swoim mieszkańcom 287 niepowtarzalnych apartamentów na 52 piętrach oraz piętro rekreacyjno-sportowe z 25-metrowym basenem. Złota 44 to perfekcyjna przestrzeń do mieszkania. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.