REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Minimalizm w sztuce użytkowej

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 23 maj 2017 09:14
Minimalizm w sztuce użytkowej
iSpot Apple Premium Reseller w poznańskim Starym Browarze fot. mat. prasowe
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej

iSpot Apple Premium Reseller to przestrzeń sieci salonów Apple. Służy ona prezentacji produktów technologicznych zgodnie z filozofią Steva Jobsa – twórcy marki.

REKLAMA

W salonie prezentowane są przede wszystkim iPody, iPhone’y, iPady oraz komputery Mac wraz z odpowiednimi akcesoriami. Wystrój sieci salonów powstał w oparciu o koncepcje inspirowane zasadami designu Steve'a Jobsa, ale przede wszystkim zgodne z wymogami międzynarodowego programu Apple Premium Reseller.

Twórca marki Apple to obecnie ikona designe'u, którego osobowość wywarła przemożny wpływ na kształtowanie się sztuki użytkowej od końcówki dwudziestego wieku, aż do chwili obecnej. Wśród 6 zasad, którym hołdował Steve Jobs wymienić można: przywiązanie do sztuki, skupienie na odbiorcy, empatię, wpływ kreacji, przystępność technologii, ale przede wszystkim - intuicyjność i prostotę. Ta ostatnia zasada, wraz z priorytetem "skupiania uwagi odbiorcy", polegająca na minimalizmie poprzez redukowanie nieistotnych elementów i mająca na celu zwrócenie uwagi na eksponowane produkty, to clue podejścia do projektowania wnętrz salonów iSpot Apple Premium Reseller. Człowiekiem, który pomógł Jobsowi urzeczywistnić jego wizję w architekturze wnętrz był Tim Kobe. To właśnie jemu Jobs nieustannie zwracał uwagę na mariaż sztuki i nauki, co zaowocowało obecnym designem salonów iSpot.

Zasady Jobsa w praktyce

Cechą charakterystyczną salonów marki iSpot Apple Premium Reseller jest ekspozycja obiektów sprzedaży w centrum uwagi odbiorcy odwiedzającego lokal. Na obszernej powierzchniowo przestrzeni salonu, skoncentrowano skromną liczbę produktów, by nie rozpraszać uwagi klientów. Odpowiedni dobór kolorów, kształtów i materiałów wykorzystanych przy projektowaniu wnętrza, tworzy harmonię i pozwala delektować się technologią. Dodatkowo, minimalizm ma zwrócić uwagę na piękno technologii użytkowej wybranych obiektów. Podczas testowania iPhonów czy iPadów na tle idealnie białych brył, odwiedzający może osobiście obcować ze sprzętem najwyższej jakości i poznawać jego funkcjonalność w asyście konsultanta. W salonach iSpot materializuje się połączenie fascynacji do technologii oraz sztuki. Podobnie jak w muzeum, gdzie każde dzieło jest wyeksponowane, tak że można przyjrzeć się z bliska każdemu z oferowanych przedmiotów użytkowych i zbadać jego możliwości.

Otwartą i przyjazną atmosferę dla wszystkich odwiedzających tworzą białe meble i jasny wystrój salonów. Zastosowane drewniane elementy wprowadzają naturalny element do pomieszczenia, który jednocześnie nie narzuca konkretnego stylu. Charakterystyczne dla wizerunku produktów Apple zaokrąglone krawędzie, znalazły swoje odzwierciedlenie w designie mebli, w których zastosowano tę samą estetykę kształtu. Unikanie ostrych krawędzi ma stwarzać poczucie bezpieczeństwa. Salon iSpot jest na swój sposób kolejnym wytworem Apple, spójnym z całym dorobkiem marki pod każdym względem. Przemieszczając się w jego wnętrzu, odwiedzający odnosi wrażenie przebywania w środku olbrzymiego produktu zamkniętego w gładkiej, metalowej obudowie o charakterystycznym designie. Zabieg ten ma na celu dosłowne zanurzenie klienta w świecie technologii.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.