REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 18 lut 2019 12:33
Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura
fot. mat. pras.
Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura
Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura
Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura
Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura
Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura
Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura
Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura

Wynajem tymczasowy, szybkie zmiany w aranżacji przestrzeni, zmieniające się potrzeby firm - to wszystko skłania i najemców i wynajmujących do poszukiwania sposobów na mobilną aranżację biura. Ważne są elementy, które będzie można szybko zmienić, ale również w miarę możliwości zabrać ze sobą i przenosić do kolejnej siedziby.

REKLAMA

Jednym z pierwszych punktów w briefie od architekta do najemcy nowej przestrzeni biurowej jest pytanie “na jaki okres planuje związać się z daną przestrzenią?”. W dzisiejszych czasach jednak, właśnie ta odpowiedź sprawia kłopot.

- Klient po prostu tego nie wie. Jedynym wyznacznikiem jest okres podnajmu danej powierzchni. Sytuacja w firmach zmienia się bardzo dynamicznie i to, co jest dla odpowiednie teraz, może nie być za pięć, a nawet dwa lata. Popularność przestrzeni typu open space powoli przemija. Pracownicy potrzebują intymności, a system pracy w korporacjach wygląda już inaczej. Zespoły tworzą się pod dany projekt, a przestrzeń powinna im to umożliwiać - mówi Ewelina Melaniuk, Account Manager PL w Pixers Business. Pytanie, jak pogodzić chęć stworzenia atrakcyjnego dla pracowników biura z możliwością wprowadzenia w nim szybkich zmian?

Klienci wymagają od deweloperów mobilności przestrzeni biurowej. Przesuwne ścianki, możliwość łączenia i wydzielania pomieszczeń w zależności od potrzeb danych projektów i powstałych zespołów. Czy da się ją wprowadzić w space brandingu i personalizacji biur? Podejmijmy rzuconą rękawicę!

Branding

Elementy brandingowe, które istnieją w większości biur to na pewno: logo, tabliczki przydrzwiowe czy oznakowanie kierunkowo-przestrzenne. Przy wyborze powinniśmy zwrócić uwagę na  wysokiej jakości produkty z materiałów klasycznych oraz ponadczasowych. Do takich należaąm.in drewno, sklejkia czy stal. Logo wykonane z takiego materiału będzie trwałe, a przeniesienie go i ponowny montaż w innym miejscu nie sprawi problemu. Ryzyko uszkodzenia jest niewielkie, a nawet jeśli nastąpi, to specjalista poradzi sobie z naprawą.

Ściany

Personalizacja ścian to kolejny bardzo ważny element aranżacji przestrzeni biurowych. Zazwyczaj używamy fototapet, którymi oklejamy duże powierzchnie. Pozwala to stworzyć spójny przekaz oraz w łatwy i szybki sposób nadać charakter wnętrzom. Zamiast używać okładzin ściennych, warto rozważyć projekt i wykonanie naklejek niestandardowych -  stworzonych na zamówienie, spersonalizowanych grafik. - Takie projekty uwzględniają kulturę organizacyjną firmy, wartości dla niej ważne czy przesłanie, jakie chce przekazać pracownikom i  gościom. Świetnym rozwiązaniem jest  Pixerstick – repozycjonowalna  ścienna, która nie jest zdjęciem zakupionym na stocku, a projektem przygotowanym przez dział kreatywny. W przypadku zmian przeznaczenia pomieszczeń, możemy ją odkleić i przykleić na innej ścianie. Jest to również idealne rozwiązanie, gdyż nie pozostawia ona sladów na scianie i jej usunięcie nie naraża najemcy na potrzebę remontu ściany - mówi Ewelina Melaniuk, Account Manager PL w Pixers Business



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.