REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Najbardziej medialne marki meblarskie w Polsce. Na czele IKEA

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 07 lis 2018 13:27
Najbardziej medialne marki meblarskie w Polsce. Na czele IKEA
Kolekcja "Bergen" firmy Black Red White. Fot. Black Red White
Najbardziej medialne marki meblarskie w Polsce. Na czele IKEA
Najbardziej medialne marki meblarskie w Polsce. Na czele IKEA

Ogłoszone zostały wyniki rankingu Top Marka 2018, który bada obecność polskich marek meblarskich w mediach. W kategorii "meble" w pierwszej trójce znalazły się: IKEA, Meble Wójcik oraz Forte.

REKLAMA

Badanie "Top Marka 2018" jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu - magazynu „Press” i autora metodologii – Press-Service Monitoring Mediów. Ranking został stworzony na podstawie analizy materiałów pochodzących z prasy, Internetu i social mediów, opublikowanych od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku. W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej. O miejscu w rankingu decydował wskaźnik siły marki, który był wypadkową kilku zmiennych – liczby publikacji, impaktu oraz indeksu sentymentu, które świadczyły zarówno o liczbie kontaktu odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu na jej temat.

Tegoroczny, jedenasty już ranking "Top Marka" objął aż 500 brandów. Wśród nich znalazła się również meble. Na podium w kategorii "meble" znalazły się firmy: IKEA, Meble Wójcik oraz Forte. Wśród pierwszych 10 brandów meblsrakich pojawiły się także: Black Red White (4. miejsce), Szynaka Meble (7. miejsce) czy Vox (8. miejsce).  

Zajęcie drugiego miejsca, zaraz po globalnej marce, jaką jest IKEA, to ogromne wyróżnienie. Dla nas, jako firmy rodzinnej, budowanie pozytywnego i spójnego wizerunku marki Meble Wójcik w mediach jest tym bardziej istotne, gdyż wszystkie produkty i informacje, które wypuszczamy na rynek, są bezpośrednio firmowane naszym nazwiskiem – mówi Ewelina Wójcik, dyrektor Działu Marketingu Meble Wójcik. Tegoroczne wyniki badania "Top Marka 2018" pozwolą nam nie tylko na przeanalizowanie naszych dotychczasowych działań komunikacyjnych w obszarze samej branży meblowej i naszej bezpośredniej konkurencji, ale również innych brandów, które zostały uwzględnionych w zestawieniu – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.