REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 paź 2017 09:00
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Salon Reserved przy Oxford Street fot. mat. prasowe
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie
Najdroższy w historii LPP. Zobacz, jak powstawał salon Reserved w Londynie

Kosztował aż 4,7 mln funtów, naszpikowany jest najnowszą technologią i został zaprojektowany według koncepcji „Open to Public” - minimalistycznie, bez zbędnych dekoracji i transparentnie. Zobacz, jak powstawał londyński salon Reserved przy Oxford Street - jednej z najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata.

REKLAMA

Przestrzeń handlowa, licząca ok. 3 tys. mkw., została zaaranżowana na jednym poziomie. Koncept został opracowany przez Studio 1:1, z którym LPP współpracuje od lat 90.

W koncepcji „Open to public”, w której zaaranżowano londyński salon Reserved, wnętrze jest minimalistyczne, nowoczesne i bez zbędnych dekoracji. Ważna tutaj jest transparentność – klient widzi ofertę sklepu jeszcze przed postawieniem nogi w jego wnętrzu.

Nie tylko inteligentne oświetlenie, ale też… czujki

W salonie postawiono na oświetlenie LED oraz dedykowane oświetlenie w systemie DALI, które pozwala z dowolnego miejsca na świecie sterować natężeniem światła, temperaturą barwową czy dynamiką, tworząc „scenariusze oświetleniowe” – różne sceny w zależności od pomysłu, kolekcji czy pory dnia.

Co ciekawe, w całym salonie zostały zamontowane czujki, które mówią m.in. o tym, czy do salonu wchodzi kobieta czy mężczyzna, ale również określają przedział wieku, i szczegółowo śledzą ruch klienta. I tak np. okazało się, że londyński salon Reserved początkowo odwiedzali w większej ilości mężczyźni, by następnie oddać palmę pierwszeństwa kobietom. System też mówi o tym, ile osób mija witrynę salonu i... nie wchodzi do środka. Tego typu rozwiązanie usprawnia zarządzanie i dbanie o efektywność salonu.

W projekcie postawiono również na inteligentny system oddymiania, które ma potrójny sposób na wykrywanie dymu i interpretacji. To tysiąc razy czulsze oprogramowanie niż standardowe.

Czy zwróci się 4,7 mln funtów?

Najnowsze technologie musiały sporo kosztować. Jak poinformowała spółka, pierwszy flagowy salon Reserved w Londynie kosztował niebagatelną kwotę… aż 4,7 mln funtów. Czy ta inwestycja może się szybko zwrócić? Czas pokaże, jednak już wiadomo, że wyniki sklepu są lepsze niż zakładano i to prawie o 15 proc. Spółka nie kryje zadowolenia z wyników. Sklep w soboty odwiedza 6,5 tysiąca osób. Jest spore obciążenie, dlatego LPP myśli już o przebudowie kas w nowo otwartym salonie. Jednak, na chwilę obecną spółka nie planuje kolejnych otwarć salonów w Wielkiej Brytanii. Umowę najmu LPP przy Oxford Street podpisał na 10 lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.



REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.