REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Najmniejsze kino świata powstało w...

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 21 sie 2017 10:05
Najmniejsze kino świata powstało w...
fot. mat. prasowe

4 metry kwadratowe, 2 miejsca siedzące, 1 ekran – to najmniejsze kino świata w Katowicach, które od października zacznie promować miasto.

REKLAMA

Autorami pomysłu są Urząd Miasta Katowice, Miasto Ogrodów i TDJ Estate, inwestor kompleksu biurowego .KTW. Kino ustawiane będzie w trakcie różnorakich wydarzeń specjalnych, a emitowany w nim 30-sekundowy film ukaże stolicę Górnego Śląska oczami mieszkańców.

Zbliża się już siódma edycja Ars Independent – festiwalu filmów, animacji, gier wideo i wideoklipów. W tym roku wydarzeniu towarzyszy konkurs skierowany do amatorów sztuki filmowej. Uczestnicy mają pół minuty, by pokazać swoją własną interpretację hasła „Katowice”. Koncepcja ma pobudzać do kreatywności młodych twórców, a jednocześnie pokazać górnośląską stolicę jako miasto wielu możliwości. Zwycięskie produkcje zostaną ogłoszone i zaprezentowane podczas inauguracji festiwalu, 26 września br.nNajciekawsze prace zostaną uhonorowane gratyfikacjami pieniężnymi. Zwycięzca otrzyma 2 tys. zł, laureat drugiego miejsca – 500 zł, a trzeciego – 250 zł. Fundatorem nagród jest TDJ Estate – realizator biurowców .KTW.

– Od samego początku w komunikacji projektu .KTW kładziemy bardzo duży nacisk na promocję Metropolii. Dbamy o to, by we wszystkich naszych przekazach ukazywać wizerunek Katowic jako miasta nowoczesnego, posiadającego ogromny potencjał ludzki, komunikacyjny i gospodarczy. Naszym zdaniem Katowice i obszar metropolitalny w ciągu ostatnich 10 lat przeszły ogromną metamorfozę i stały się przestrzenią, w której prężnie rozwijającemu się biznesowi towarzyszy rosnąca liczba inicjatyw kulturalno-społecznych i unikatowych wydarzeń muzycznych, czego dowodem jest przyznanie Katowicom miana Miasta Kreatywnego UNESCO. Ta synergia jest wyjątkowa i dla wszystkich stron tworzy możliwości współpracy na wielu płaszczyznach. Między innymi stąd właśnie zrodził się pomysł zorganizowania konkursu, który byłby sposobem na pokazanie Katowic z nieco innej strony, zrywając tym samym z archetypem miasta przemysłowego – mówi Kamil Krępa, dyrektor ds. komercjalizacji, TDJ Estate.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY