REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Najnowszy koncept dla marki Trespass od ARS Retail Group

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 10 mar 2017 14:20
Najnowszy koncept dla marki Trespass od ARS Retail Group
Brytyjski potentat outdoorowy w Blue City fot. mat. prasowe ARS Retail Group
Najnowszy koncept dla marki Trespass od ARS Retail Group
Najnowszy koncept dla marki Trespass od ARS Retail Group
Najnowszy koncept dla marki Trespass od ARS Retail Group
Najnowszy koncept dla marki Trespass od ARS Retail Group
Najnowszy koncept dla marki Trespass od ARS Retail Group
Najnowszy koncept dla marki Trespass od ARS Retail Group

Brytyjska marka Trespass otworzyła swój pierwszy regularny sklep w Polsce. Mieści się on w Warszawie, w centrum handlowym Blue City. Do tej pory marka obecna była w 10 obiektach outletowych. Za realizację projektu i koncept sklepu odpowiedzialna jest ARS Retail Group.

REKLAMA

- Trespass to marka outdoorowa, promująca spędzanie czasu na świeżym powietrzu, dlatego zależało nam na tym, aby w sklepie pojawiło się wiele materiałów nawiązujących do natury – mówi Karolina Czapska z ARS Retail Group.

Partnerem Trespass w tym projekcie i operatorem sklepu jest ARS Shops, należąca do grupy ARS Retail. - Od wielu lat obserwujemy rynek retail  i uczestniczymy w jego rozwoju. Trespass od początku postrzegaliśmy jako solidnego gracza, dlatego też, gdy dowiedzieliśmy się, że firma poszukuje w Polsce partnera, przystąpiliśmy do rozmów – mówi Łukasz Derlacki, właściciel ARS Retail Group. Dla nas, jako grupy spółek oferujących kompleksowe usługi dla biznesu, nie bez znaczenia jest też także fakt, że dzięki takiej współpracy będziemy jeszcze bliżej rynku – dodaje Derlacki.

- Pozytywne przyjęcie marki w dotychczasowych lokalizacjach skłoniło nas do poszukiwania dalszych możliwości rozwoju. Nasze wyniki wskazują na to, że produkty Trespass świetnie odpowiadają na potrzeby polskiego klienta – mówi Konrad Jezierski, European Regional Manager, odpowiedzialny za rozwój w Polsce i Europie i dodaje, że obserwuje coraz większe zainteresowanie zdrowym i aktywnym stylem życia, a wraz z tym pojawiają się potrzeby w zakresie odzieży i akcesoriów.

- Marka Trespass w planach ma kolejne otwarcia. Cały czas poszukujemy atrakcyjnych komercyjnie lokalizacji – mówi Jezierski. Typowy sklep firmowy Trespass ma do 200 mkw. powierzchni, natomiast optymalna powierzchnia sklepu outletowego to 200-300 mkw.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY