REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nie obchodzą ich ekologiczne oznakowania. Ale to, w jaki sposób producent je zdobył

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 wrz 2017 13:41
fot. pixabay.com

Nowe pokolenie stawia firmom nowe wymagania w zakresie zrównoważonego rozwoju. - Coraz więcej ludzi dokonuje wyborów motywowanych zrównoważonym rozwojem, dlatego musimy im go ułatwić – mówi Johanna Ljunggren, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Kinnarps firmie dostarczającej rozwiązania do przestrzeni biurowej.

REKLAMA

- Przyszli decydenci nie będą usatysfakcjonowani zakupem na podstawie metki. To wyraźny trend na całym świecie. Ludzie chcą zobaczyć efekt swoich wyborów. Nie obchodzą ich ekologiczne oznakowania produktów – chcą wiedzieć, w jaki sposób producent je zdobył – kontynuuje Johanna. Jest to czynnik, który będzie wpływał na proces zakupu. Już nie wystarczy, że dostawca odhaczy odpowiednie pole w kwestionariuszu. A trzeba będzie wykazać, że ma się kontrolę nad sytuacją - dodaje.

Kinnarps wprowadził dlatego indeks The Better Effect, który pomoże firmom osiągnąć lepsze efekty w pracy nad zrównoważonym rozwojem. To sposób Kinnarps na uproszczenie i wyjaśnienie zasad zrównoważonego wyboru w projektach aranżacji i wyposażenia wnętrza. Pomysł polega na łatwej identyfikacji kryteriów zrównoważonego rozwoju i porównaniu sposobu, w jaki różne produkty spełniają te wymagania. Produkty są punktowane wg sześciu wskaźników, które mają duże znaczenie dla zrównoważonego rozwoju. Każdy produkt jest oceniany w różnych kategoriach – dzięki czemu łatwo określić, które kryteria spełnia i w jakim stopniu.

Indeksem „The Better Effect” będą posługiwać się wszystkie marki Grupy Kinnarps. Będzie funkcjonował jako otwarte źródło (open source), umożliwiając wszystkim – od architektów, nabywców do klientów a także konkurencji – wgląd w sposób naszej pracy i oceny produktów.

- Poprzez wgląd w to, co robimy, umożliwiamy firmom z branży współpracę w kwestii zrównoważonego rozwoju. Jeżeli będziemy się posługiwać się wspólnym planem prac dotyczących zrównoważonego rozwoju, to razem możemy ułatwić klientom dokonywanie lepszych wyborów związanych z tym zagadnieniem – podsumowuje Joanna.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.